< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (22)
Rujan 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

BLOG...ABOUT

just tried to kill that feeling in me...but you came,you came my love...i got hurt so many times..and i'm ready to be again

SVE ŠTO TREBATE ZNAT O MENI

IME:nikki
WHAT I LOVE:i love..you,you and you..but still...i don't
MJUZA:sve osim metala...narodnjake mogu pretrpit a katkad su i ok...sve ostalo like
FRIENDS:well...you must meet ME first!!hehe

YOU CAN CLOSE YOUR
EYES TO THINGS
YOU DONT WANT TO SEE,
BUT YOU CANT
CLOSE YOUR HEART
TO THINGS
YOU DONT WANT TO FEEL...

ponedjeljak, 06.11.2006.

Kako da te zaboravim?kako da nastavim?kad si tu...

I kako da te zaboravim kada imam ožiljke koji će me zauvijek podsjećati na tebe?
I zašto da te zaboravim kada nada u meni još titnja?
I gdje da nađem kutak u kojem neću vidjeti tebe?
I što da napravim da mi se vratiš?nisam vila,a ni vještica...

I nikada neću zaboraviti kako si me volio,znam da si me volio kao nitko prije...ali isto tako nikada neću zaboraviti kada si me prestao voljeti,i ne razumijem kako ti nije bilo žao...došla sam do tebe i plakala,a ti si me samo gledao,primio za ruku,pogledao,i ruka ti je bila krvava,samo si je obrisao i rekao da ne radim to,bez imalo suosjećanja,okrutno,odbacio si me tog puta.Znala sam da se bliži kraj ali nisam si htjela priznati.I na najgori mogući način si me ostavio,poslao si mi poruku i kada sam rekla da te želim vidjeti da popričamo o tome posljednji put,rekao si da nemamo o čemu više.I samo tako,nakon toliko vremena otišao si bez pozdrava,i to me boli!nismo si rekli zbogom....

Znam da nikada neću zaboraviti sve što je bilo,i znam da nećeš ni ti...i jednog dana,sjetit ćeš se mene i nećeš si moći oprostiti....znam da nećeš,boljet će te,samo čekam kada će te neka sitnica podsjetiti na mene,i bit će ti žao...htjet ćeš promijeniti prošlost ali nećeš moći,i ostat ću ti ležati na duši,zauvijek bit ću tu prisutna kao ljubav,kao bol,kao život,kao smrt,kao svaka suza i svaki osmjeh,ja bit ću tu...i katkada mrzit ćeš me zbog toga..a opet voljet ćeš me i nećeš me moći izbaciti iz sebe...kao ni ja tebe...



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.