nedjelja, 16.04.2006.

EVO...MALO ZEZANCIJE,A NE SAM FILOZOFIRANJA...

Moja građanska dužnost je objaviti rezultate izbora za najdivnije muškarce godine!u obzir se dovodila i intelektualna sposobnost,izgled i karizma naših natjecatelja.sve su to uspješni ljudi današnjice u hrvatskoj.i,zato,po prvi put u povijesti,I GIVE YOU THIS…

1.mjesto pripada…IVI /PLEMENITOM POLIGLOTI/ SANADERU
-on je zgodan,naočit i markantan muškarac u najboljim godinama.ne samo to,on je ujedno i premijer naše države.uspješno nas vodi premu cilju da i hrvatska postane članica eu/čitaj propagandna propast našeg nacionalno-ja-,al to sam samo ja,to je samo moje mišljenje/.za razliku od našeg zadnjeg premijera ivice račana,sanader je definitivno puno,puno uspješniji u poslu kojeg obavlja(napominjem,on se složio s nama/svi koji doma imaju jednu spravicu koju zovemo tv,mogli su svjedočiti jadnim i niskim prepucavanjima naših bivših premijera,uistinu nisko i jadno,al to sam samo ja,to je samo moje mišljenje)


2.mjesto pripada…NEVENU CIGANOVIĆU/čitaj PLASTIČNOJ ŠTUKI/
-svi žele biti naš neven.on je utjelovljenje našeg -balkaniš-tipa-metroseksualca-s-europskim-svjetskim-korijenima!neven je zgodna /čitaj-zgovnana/ i simpatična /čitaj-simplastična/ mlada ambiciozna osoba.prema njegovoj izjavi,njegov najveći adut je njegov dekolte/nevenko,dušice,svi se mi s tobom…NE SLAŽEMO!iskreno,žao mi je njegove mame.ja brijem da su ženi nakon porođaja rekli-oprostite-nismo-ga-mi-pravili-nismo-mi-krivi- i onda joj donjeli nevena/.njegove stilističke sposobnosti nitko se ni ne usuđuje dovesti u pitanje /osim nas/.


3.mjesto pripada…JACQUESU HOUDEKU/čitaj –MISLIM-DA-SAM-GLADAN-!/
-naš treće-plasirani muškarčina godine je Jacques!mladi,vječito nasmješeni pjevačić /čitaj –pjetlić-/ ima osim nevjerojatnih glasovnih mogućnosti izraženu notu za,kak se ono danas kaže na špici,za stajling/o,da,znam,da se tako ne piše/.hm,hm,jacques,s kojeg si ti planeta?malo je tako talentiranih muškaraca!


4.mjesto pripada…LUKI NIŽETIĆU/čitaj –PROLJEĆE-ZVANO-GNJUS-!/
-postoji li ijedan muškarac koji će nas privući kao naš lukica/naravno,i gmaz prije tog gnjusa!/?!taj zgođušni,nabildani muškarčina pleše u naručju provokativne-erotike/ak mene neko pita,on je samim rođenjem prešao granicu dobrog ukusa i prešao u debeli neukus,zvan gnjus!/.našem lukici,kao što svi znamo iz njegove pjesimce Proljeće/iako,ja to osobno ne bi nazvala pjesmicom nego uratkom nesposobnih snobova koji mogu uspjet samo na balkanu/ miriše trava!i,onda se ja pitam…KAJ TRAVA NIJE ILEGALNA!?!??!?


5.mjesto pripada.…MIŠI KOVAČU /fosil koji ne zna pjevat/
-tko može zaboraviti legendarnog mišu i njegove stihove na koje i dan danas zaigra svako srce /bojim se da je meni upravo zaigrao želudac/.mišo,ti si naša legenda /iako si zauzeo posljednje mjesto,gade jedan glupi!/.iako je zadnje plasirani,mišo je mišo/buuuuu/.

ZAKLJUČAK…
U sljedećem postu možete očekivati izbor najdivnijih žena hrvatske.
Još samo želim reći ovo:»ak se netko ovim postom našao uvrijeđenim,nama se živo fućka!»TUŽITE NAS!!

- 19:46 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Naći ćete tu svašta;fotki,vijesti o HIM-u,zabava,pljuvanja po idiotima....

Linkovi

Buried Alive By Love Lyrics
by Him

Again the burden of losing rests upon my shoulders
And its weight seems unbearable
Your tomb is where your heart is,
I should have told her
But within me hid a secret so terrible

To cry is to know that you're alive
But my river of tears has run dry
I never wanted to fool you, no
But a cold heart is a dead heart
And it feels like I've been buried alive by love

If I should die before I wake
Pray no one my soul to take
If I wake before I die,
Rescue me with your smile

If I should die before I wake
There ain't no one my soul to take
If I wake before I die,
Rescue me with your smile

The kiss of vanity blessed me with a spiritual murder
And fed the gods of war insatiable
Your home is where the dark is
I should have told her
Embrace the fire indestructible

To die is to know that you're alive
And my river of blood won't run dry
I never wanted to lose you, no
But a cold heart is a dead heart
And it feels like I've been buried alive by love

If I should die before I wake
Pray no one my soul to take
If I wake before I die,
rescue me with your smile

If I should die before I wake
Pray no one my soul to take
If I wake before I die,
Rescue me with your smile

Oh, it seems to cry is to know that you're alive
And my river of tears has run dry
I never wanted to fool you, no
But a cold heart is a dead heart
A deserted soul is gone
A cold heart is a dead heart
And it feels like I've been buried alive by love

If I should die before I wake
There ain't no one my soul to take
If I wake before I die,
Rescue me with your smile,

If I should die before I wake
Pray no one my soul to take
If I wake before I die,
Rescue me with your smile

I've been buried alive by love
I've been buried alive by love
Buried alive by love
I've been buried alive by love
I've been buried alive by love
I've been buried alive by love







The Funeral Of Hearts Lyrics
by Him

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the sun
Shining upon
The tomb of your hopes and dreams so frail
He was the moon
Painting you
With it's glow so vulnerable and pale

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you

She was the wind, carrying in
All the troubles and fears you've for years tried to forget
He was the fire, restless and wild
And you were like a moth to that flame

The heretic seal beyond divine
A prayer to a god who's deaf and blind
The last rites for souls on fire
Three little words and a question why

Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you



Bury Me Deep Inside Your Heart Lyrics
by Him

let me wake up in your arms, you say it's not alright
let me be so dead and gone, so far away from life
close my eyes, hold me tight
and bury me deep inside your heart

all I ever wanted was you my love
you're all I ever wanted
you, my love

let me never see the sun, never see you smile
let us be so dead and so gone
so far away from life
just close my eyes, hold me tight
and bury me deep inside your heart


Image Hosted by ImageShack.us