prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog posvecen je samo ljubavi, ljubavnim problemima, i svim radostima koje ljubav donosi!!!!!
Customize your blog

Customize your blog

Image hosting

Image hosting


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

myspace layout

myspace layout

something about me!!!!

O sebi necu reci nista vise od toga da imam 13 godina..... vrlo sam zaljubljive naravi i to je i svrha otvaranja ovoga bloga.yesyesPrevise sam tvrdoglavaheadbang!!!! Ako i kazem nesto jako ruzno to nemora znacit da to uvijek i mislim, jednostavno mi izleti da kazem nesto a da nisam prije ni promislila!!!To je sve o meni!!!!!!!!!kisskisskiss

subota, 02.12.2006.

ciao ljudi

Evo otvaram ovaj blog ovim velicanstvenim prvim postom!!!! Samoda vam kazem ovo mi nije prvi blog. uz ovaj imam jos jedan, ako ga zelite posjetiti kliknite tuuuuuu. A prije toga sam imala i jos jedan blog ali sam zaboravila lozinku pa sam se odlucila na novi blog. Ovaj blog ce biti posvecen ljubavi i svim mogucim situacijama vezanim uz ljubav!!!!! Na ovom blogu biti ce postavljena sva ziva i mrtva pitanja u vezi ljubavi jer ljubav je zbilja fuuulll komplicirana!!!!!naughtynaughty Necu se predstavljat jer bi voljela ostat anonimna. Reci cu samo da imam 13 godina i da jos mnogo toga neznam sta se tice ljubavi pa ako mi bude trebala pomoc zamolit cu vas da mi pomognete odgovoriti na sva pitanja sta se tice ljubavi!!!!!Dobro da ne duljim za sada cu rec da sam do sada imala samo 7 deckiju. sljedeci post stize ubrzo.........kissssssssssss



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.