....f R i E n D s 4 e V e R....

subota, 07.01.2006.

evo malo slikica s mojeg fotiča ;))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- hehe...to je Yana dok je bila kod mene na spavanju....kaj nije smešna?! meni je to najbolja fotka!!! LoL ;))))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- e, ove zavjese sam si sama složila!! stvarno!! mami je ostalo od dnevne sobe, pa....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- slika u mojoj dnevnoj sobi ;)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- moja raska...kaj nije zgodna!? LoL ;)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- to smo se sestra i ja bezveze slikale.....a ovo srčeko sam si posle na kompiču nacrtala ;)))) ( nema komentiranja mojeg izgleda, ne trebaju mi ružni komentari )

još sam samo htjela reči da sam danas počela trenirati tenis....i to je to od mene za danas....

puusach od dodach ;)))))

- 15:22 - come on, tell me!! (17) - print, print... - pussach ;))))