....f R i E n D s 4 e V e R....

ponedjeljak, 02.01.2006.

...ello....

samo da odgovorim na jedan komment....on glasi:

Daj please reči dal si još v Perija! Daj mu reči to već jemput v facu i naj ga mučiti! on je tak dober dečko a ti ga samo iskorištavaš!!! Fakat si glupa babuskara koja nema pojma!!!! Sorry ali ja sam jena tvoja frendica i ve sam te izdala!!! a naš zakaj?! Zato jer sam upoznala perija i shvatila da je on stvarno SUPER dečko!! I se ono kaj si mi rekla grdoga za njega ve nam spominjala jer imam bar malo obzira!! KUJO JEDNA NEMARNA MARŠ!!! (xxx 02.01.2006. 17:09)


ovak....Pero je meni super frend ali ja nikad nebum s njim.....i on to sam zna....kao prvo, nikad nebi mogla biti s njim zbog toga jer se jedna moja super frendica u njega, i kao drugo, ja njega smatram samo frendom i nikim više....i ja nikome nisam srala o njemu, dobro?! zato marš u 3 PM i nikad se više ne vračaj!!!

- 19:08 - come on, tell me!! (33) - print, print... - pussach ;))))