....f R i E n D s 4 e V e R....

ponedjeljak, 19.12.2005.

....da,da....

hey....jučer sam se taaak štrebala zemljopis da mi se skoro glava raspukla!? užas!? ali sam zato danas iz testa dobila 5!! hehe....moje ocjene iz zemljopisa su zasad:3,3,3,5, hahaha...ali idem joj na izbornu i donesla bum zemljopisni album, tak da....ali danas smo pisali dva testa, jedan je ispravilaodma, a drugi bude nam valjda donesla u srijedu...mislim da nisam tak loše napisla drugi....znam za jednu grešku....danas je pitala hrvatski opet, tak da sam ja mogla spavati cijeli sat, ali sam se umjesno toga učila zemljopis....a sve sam znala....ma...i pitala me kemiju...dobila sam 5 i imala bum 5....to se zna....sutra pišemo matematiku i fiziku....i sad bi si trebala ponavljati, vježbati i učiti, a ja sam na blogu i chatu, joj, joj......braco samo spava.....prije je malo nekaj gledal okolo i smijal se ;))) baš je cakani....i da, danas smo imali školsku priredbu u katoličkom domu...nastupala sam s zborom.....trebala sam pjevati jednu pjesmu s miom i ninnom, ali nisam mogla jer me stvarno jako boli grlo....curke molim vas nemojte se srditi, ja bi stvarno pjevala da sam mogla, ali anya je bila super, a i vi naravno...molim vas samo se nemojte srditi....MOLIM VAS!!!

Image Hosted by ImageShack.us


držte mi fige na fiziki i matki sutra,
pussach....
;)))))

- 23:08 - come on, tell me!! (20) - print, print... - pussach ;))))