....f R i E n D s 4 e V e R....

nedjelja, 18.12.2005.

....još malo bracekovih slikica....

- kupala ga je jedna mamina prijateljica ( ona je medicinska sestra ) tak mi ga je bilo žal gledati?! užas!! uopče mu nije držala glavu!!! ja joj velim: '' a glava se nemora držati???? '' ona nikaj!!!!mislim, baš super!!! ali je meeeedeeeeniii!!! ;)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bombonček mali ;))))))

sad nebrem baš puno pisati jer se moram učiti zemljopis koji sutra pišemo!!! a ja nemam pojma!!!mislim, ono, '' učila'' sam se ja, da,da.....nego, mogu vam reći da se polako odljubljujem od bivšeg, a u tome su najviše pomogli moji frendovi.....i vi naravno!!! bil je to jedan mjesec, ali sam jaaaako patila.....a sad to polako prolazi....i ja sam se čudila, ali je istina.....


MARTIN BRALIĆ JE PROŠLOST!!!!!!!

pussach ;)))))))))))


myspace

images for blogs

- 19:37 - come on, tell me!! (18) - print, print... - pussach ;))))