< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (13)
Lipanj 2007 (12)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Me(N)taLkA =)

blogovi

pogledaj ispod ovog popisa
obicni zanimljivi blogovi

andrej
posjeti pas vidit
jedna torcidasica
cekina (hahahah)
freaky
tony
vec ste na tom blogu MOME
neon
moli Boga da zivot brze prode
kata i joyo

blogovi za dizajne
witch
mentalni um
katee
anja
meri

O menni i ttekstovi nekih pisama

IME: Bruna
PREZIME:XXX
RAZRED:sedmi
TRENIRAN:rukomet
HOBI:sprdavanje ljudi oko sebe, slusanje muzike koja probija usi, gledanje zgodnih muskih.....
VOLIN:aaaaa...filmove, svoj blog, svoj bolesni razred koji je najgori u skoli i mi se time ponosimo.....
MRZIN:a to ce bit dug spisak: svoje profe v. dolongu, k.belas koja napokon ide u penziju, Kresimira Petrovica- ravnatelja moje ludnice od skole, umisljenje ljude ka npr. neke osobe iz svog razreda i KRETENKU MATEU IVANDU retardiranu kravu,jos profa j.slade, t.gudelj, s.betica........
SLUSAN:ac/dc, black sabath, evanescence, pink, bijelo dugme, osmi putnik, metallica, lordi, the von bondies i jos puno toga...............



O.K. OSOBE IZ RAZREDA:viktorija- pukla ka petarda
jelena- "poremecena"
karlo- pederast al o.k.
marin- bolesniji covik ne postoji
kjuri (martino)- mali covik
petra- ne bas jer se za sekund na pizdi
O.K. OSOBE IZ OKOLICE:dominik (svabac)- lud lik sto na sto
juricka (antonija)-tu osobu niko ne moze nadmasit
i jos puno njih........





Cesarica- oliver dragojevic

Zlatni konci, litnje zore
dosli su u njene dvore
da bi moju jubav budili
svitlo nek joj ljubi lice
lipo ka u cesarice
kad je ja ne mogu jubiti

Zlatna mriza njenog tila
dusu mi je uvatila
da je baci nazad u more
Svake noci prije zore
dolazin u njene dvore
bile dvore moje pokore

Cilega zivota ja san
tija samo nju
da do njenog srca nadjem put
cilega zivota moje tilo
je bez nje
ka cvice bez vode

Zlatna mriza njenog tila...

Cilega zivota ja san tija samo nju...




Imala je lijepu rupicu na bradi- oliver dragojevic

Nije bila osobito lijepa
ali nije bila kao druge
pa je ljubav, kao uvijek slijepa
zbog nje razne prelazila pruge

Nije bila osobito moja
ovo malo dovoljno mi znaci
ta je bila drugacijeg soja
grizuci se mi smo bili jaci

Ref.
Imala je lijepu rupicu na bradi
znala je da grebe, znala je da gladi
imala je lijepu rupicu na bradi
drhtali smo slozno smeteni i mladi

Imala je lijepu rupicu na bradi
znala je da prede, znala da se svadi
imala je lijepu rupicu na bradi
rupicu na bradi

Nije bila osobito luda
ali ja sam dizao taj prosjek
cinio sam zbog nje razna cuda
milovao i prije i poslije

Nije bila osobito njezna
ljutila se u nekakve sate
ali mi je bila neizbjezna
u te sate sto u glavu mlate

Ref.


Devojcice, opa-cupa- miroslav ilic (ovo su slusali moji starci kad su bili mladi, a meni je ta pisma super i prirasla mi je srcu)

Sta je sunce sa visine
kad mi tvoje lice sine
kad mi sine tvoje lice
mila moja devojcice
2x

Ref. 2x
Devojcice, opa-cupa
sto ti srce tako lupa
i obrazi porumene
kad prodjes kraj mene

Sta su mesec i zvezdice
kad ti dignes trepavice
trepavice carobnice
mila moja devojcice
2x

Ref. 2x

Sta bi bila vita jela
pred lepotom tvoga tela
ispod tanke haljinice
mila moja devojcice
2x

Ref. 2x



Svetinja- miroslav skoro

Kakvo je to doslo vrijeme
i brat, brata vara
sto nam rade lose sluge
losih gospodara
svaka laz je trn u kruni
mojih predaka, a gdje je istina

Nema rijeci, nema dara, niti pjesama
da sakriju moju muku
moja sjecanja
zlato daje, dusu krade
slatko progovara, guja iz njedara

Ref.
Ko to moje, ime doziva
cudni ljudi, cudnog imena
pa mi kunu, sto je svetinja
vjera, ljubav i domovina

Na sve strane dizu glave
ptice rugalice
sve je manje sretnih dana
sloge i pravice
a najbolji medju nama
nocu vodu piju, bijelo lice kriju

Ref. 2x


Golubica- miroslav skoro

Ispod oka gledam te
mislim, jesi l' za mene
il' me parfem, odjeca
tek na nekog podsjeca

Izdaju te gutljaji
izgubljene ljubavi
a ni u mom slucaju
ruze bas ne cvjetaju

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
nema nade za nas dvoje
bolje da se izgubim

Ref. 2x
'Ej moja golubice bijela
sto je tebi pa si nevesela
je l' tvoj golub krila rasirio
pa te ostavio

Broj s tockom ja sam ti
uvijek tu na usluzi
drugi budem katkada
samo prvi nikada

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
nema nade za nas dvoje
bolje da se izgubim

Ref.

Srce cezne pa se zezne
kad sve skupa izbrojim
prije nego nas je troje
bolje da se izgubim

Ref. 2x



Napijte me, napijte- vuco

Ukrala mi dusu, pa je dade njemu
kako da prebolim, volio sam ja tu zenu
obecala mi je, da ce mojom biti
sad kad ode drugom, dobri ljudi ja moram piti

Ref.
Napijte me, napijte, dajte rakije
da ne saznam da se udaje
svirajte mi, svirajte jako, najjace
da ne cujem njene svatove

Ukrala mi dusu, nemam nista vise
srce moje ludo, daj uspori, kucaj tise
zenice je drugi, toliko me boli
a najvise ljudi, lagala je da me voli

Ref.

Ref.



Proklet bio alkohol- vuco

Ref.
Proklet bio alkohol
nanio mi strasnu bol
voljena od mene ode
nista vise osim vode
ja ne pijem

Opijao se, opijao, dusu vragu nudio
opijao se, opijao, bez jedine ostao
pretjero sam, pretjero, pamet svu izgubio
pretjero sam, pretjero, samog sebe kaznio

Ref. 2x

Opijao se, opijao, dusu vragu nudio
opijao se opijao
sam na svijetu ostao

Ref.


Ruzo moja bila- goran karan

Bila si jos dite, prvi cvit
ja san posa u daleki svit
tvoje su me oci pratile zauvik

Vidija san svasta, viruj mi
sad se vracan doma, osta bi
a straj me sta si, di si ti, ljubavi
more veliko, ti pomozi
more duboko, more

Ref.
Ruzo moja bila, lipi andjele
nima te na svitu, nima do tebe
ruzo moja bila, sve san falija
sad je srica blizu, sad smo ti i ja
ruzo moja bila, jube jedina

Otisa san, ni sam ne znan kud
ja san uvik bija malo lud
al' sva su blaga svita
bez tebe
uzalud


Steta sto je kurva-prljavo kazaliste

Nosis modru haljinu
onu meni najdrazu
ali znam, to nije zbog mene

I u oci gledas me
da mi srce polomis
i da umrem od ljubomore

Tajno iza koljena
kap parfema nanosis
ali znam, to nije za mene

Nocas ides tko za gdje
samo sebe sram me je
kada znam
da sam ti kriv za sve

Al' ja nisam k'o i drugi
ja uvijek prastam prvi

Ref.
Steta sto, sto je kurva
kazu svi, a ja sutim
steta sto, sto je kurva
ne znaju, a ja slutim

Nocas ides tko zna gdje
samo sebe sram me je
kada znam
da sam ti kriv za sve

I u oci gledas me
da mi srce polomis
i da umrem od ljubomore

Al' ja nisam k'o i drugi
ja uvijek prastam prvi

Ref. 3x


Heroj ulice- prljavo kazaliste

Uvijek sam zelio biti heroj
ne kao James Bond, prokleti tajni agent
zelio sam biti heroj, heroj ulice
bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat

Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme
ja bih bio Romeo, a ti Juliet
uvijek sam sanjao da sam ja heroj
koji ce promijeniti bas citavi svijet

Ref.
Prisiljen da razmisljam
ja shvatio sam sve
nisam rodjen da budem heroj
o ne, ne, ne

Kurve- daleka obala

Stvari se polako vracaju na mjesto
ovakvo nesto se ne dogadja cesto
premda, priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam i tad slike izblijede sve
i tad zatvaram se u sebe i tad nisi mi potrebna

Kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda kisne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu
sjeca me, bila si tu

Tko zna kuda si otisla
tko zna zbog cega se ne vracas
tko zna, sve pise u zvijezdama

Jos jucer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
sto se dogodilo, gdje je ta kap
sto je prelila casu
sto te natjerala da odneses

Sve sto sam volio a tebe sam volio
sve sto sam sanjao a tebe sam sanjao
ma zar sam pogrijesio sto sam se smijao
kad su mi govorili da sve su zene kurve

Kad bi zauvijek zaspao ovaj grad
kao u bajci prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratis a vratices se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrlis, dok me ne poljubis
dok me ne zagrije tvoj dah




utorak, 24.07.2007.

Motori- moja mana

Moj najveci san imat jedan motor a to je... kawasaki ninja...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


suzuki hayabusa
Image Hosted by ImageShack.us


ducati 999R
Image Hosted by ImageShack.us

- 20:11 - Komentari (59) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.