Cute Cursors from Dollielove



znam da je ova slika malo glupa ali kaj buš
Cute Glitter Graphics From Dollielove.com
to se odnosi za njega
get your glitters from Dollielove.com
a za ovo nemam kaj reći bilo mi je slatko pa sam dela
Glitters
ovo smo vam ja i jana (znam da sam grda ali kaj buš)
-lijevo sam ja a desno je jana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Dora-moja naj frendica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je arjeta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i to sam ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je klara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj frend filip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je sven znam da zgleda kak curica pa ga i tak zovemo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-igor-frend z razreda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-anja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šipuš poznati pod nadimkom pinči
-to je taj kaj jebe po vezama....(i moju je zajebal)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-natasha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OnE sTuPiD gIrL!

srijeda, 21.12.2005.

...polugodištu je kraj a ocjene su tu....

Evi i mene.....hehe....dugo me nije bilo....heheh...čak tri dana....ali stvarno vam nisam mogla pisati....bila sam prezakupljena svim tim silnim testovima....ali evo, sve je gotovo....na kraju bum imala 4 z zemljopisa i fizike....čovječe mislila sam da bu mi dala 3...ubiti imala sam i ocjene za 3 (3,3,3,4,4)....ali rekla je ti se zalašeš na satu pa ću ti dati 4.....a z zemljopisa sam se nadala petici....ali ovaj zadnji test me zeznul.....a kaj buš....drugo polugodište bu valjda bolje.....ali i teže zato...hehe....danas smo bili v kinu....išli smo glet nekši munjeni film.....tak je munjeni da bolje nebre biti...čekaj sam si ja opće zapamtila kak se zove??? hm.....aha....oliver twist....nemam pojma o čemu se radilo...hehe....kad sam se tam zabavljala z dečkima....tam smo jeli lepo čipseke i pili ledenoga čaja....tak nam je lepo bilo....jaj.....e da kad smo već kod dečki...imam novog dečka.....makar sam se ne v njega...:((((...ali kaj morem...nije on niti tak grdi....možda ga zavolim.....pa bum lakše prebolele bivšega....hehe....neznam nemam baš preveč inspiracije za ovaj post....opće mi se neda pisati.....kaj da vam još velim??? v petak vjerojatno idem z nekim dečkima i nekim curama na bazene....ali možda nikaj nije sigurno.....i tak sam mislila ne ići jer znam kaj budu nam dečki delali....ne mislim tam pred sim tim ljudima još ostati bez badića.....mislim nisam tolko luda....ovom prilikom posebno pozdravljam dodach....koja se totalno uvalila v jenu vezu....nažalost trajala je sam dva ili tri dana....a dobro to je možda i bolje za nju......e i da ne zaboravim reći v ponedeljak smo imali nekšu božićnu predstavu i bilo je dobro se do tog dok jene tri cure (nem rekla koje) nisu počele pjevati jenu pjesmu...mislim dobro su one to pjevale i se.....sam je jena pozabila teksta, jena je izvela nekš smešni pokret na kraju.....i jedna je savršeno pjevala.....i ovom prilikom pozdravljam i njih...hehe....idem ve.....čujemo se....valjda soon....aj pusek svima koji me čitaju....hehe...:)))))))

- 15:10 - frčni mi nekaj pametnoga, ak si već došel/la (35) - kaj se mene tiče...printaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo mi nije prvi blog onaj prijašnji mi je dosadil....tu bute uglavnom čitali se kaj mi se događa u životu...moje svađe, spletke...pusek :)))

get your glitters from Dollielove.com

Glitters from Dollielove.com></a><br />
<br />

</div>

<!-- Kraj -->

<!-- Treci box -->

<div class=
Behind These Hazel Eyes-Kelly Clarkson



Music by "Everything..."

Evo kaj trenutno slušate:

KELLY CLARKSON

"Behind These Hazel Eyes"

Seems like just yesterday
You were a part of me
I used to stand so tall
I used to be so strong
Your arms around me tight
Everything, it felt so right
Unbreakable, like nothin' could go wrong
Now I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

I told you everything
Opened up and let you in
You made me feel alright
For once in my life
Now all that's left of me
Is what I pretend to be
So together, but so broken up inside
'Cause I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hangin' on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Swallow me then spit me out
For hating you, I blame myself
Seeing you it kills me now
No, I don't cry on the outside
Anymore...

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes


get your glitters from Dollielove.com

EVO JEDNE ANKETE....PA GLASUJTE


MALO O MENI-Ja sam Žana, živim u Čakovcu
-imam 13 godina, sedmi b. razred (najbolji razred na svijetu)
-naj frendovi i frendice: Dora, Anja, Jana, Klara, Arjeta, Tina, Filip, Šipuš, Bralić, Đigi, Đeko, Sven, Iris,Nives, Daria, Natasha...i drugi
-volim slušati sve osim kuruze i narodnjaka niš određeno
-nemam dečka, samo simpatiju.....:((((
-NE VOLIM:
-laž
-pohlepu
-sebične ljude
-školu
-zadaće
-učenje
-učitelje...
-VOLIM:
-svojega dečka naravno
-izlaziti s frendicama
-svoju seku i brata
-roditelje makar su nekad malo šuknuti
-istinu...

Ž
AAmbitious
NNoisy
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MMischievous
AAwesome
RRefreshing
KKeen
OOutrageous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Evo to sam ja!!


I to je Marko (samo simpatija, nikaj drugo na žalost....)

Ovo je Arjeta


Pa Dora


Onda ovo je Klara

Slijedi Anja


I na kraju Jana


neznam kak sam mogla pozabit Tinu


EVO TO SU BILE JEDNE OD MOJIH NAJ FRENDICA