Cute Cursors from Dollielove



znam da je ova slika malo glupa ali kaj buš
Cute Glitter Graphics From Dollielove.com
to se odnosi za njega
get your glitters from Dollielove.com
a za ovo nemam kaj reći bilo mi je slatko pa sam dela
Glitters
ovo smo vam ja i jana (znam da sam grda ali kaj buš)
-lijevo sam ja a desno je jana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-Dora-moja naj frendica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je arjeta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i to sam ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je klara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj frend filip
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je sven znam da zgleda kak curica pa ga i tak zovemo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-igor-frend z razreda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-anja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šipuš poznati pod nadimkom pinči
-to je taj kaj jebe po vezama....(i moju je zajebal)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-natasha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OnE sTuPiD gIrL!

ponedjeljak, 12.12.2005.

....komentar....

Štela bi sam odgovoriti na onaj komentar kaj mi je ostavil nekši tajni obožavatelj.....inače da ja znam ko si ti možda bi i hodala s tobom...i ak mi nebreš reći ime onda mi bar reći dali si z naše škole i koji si razred....please....jer kolko ja znam puno dečki se v mene, po tome kaj su mi drugi rekli....ne sam sven i matej....i tak si ve tražim dečka....možda si ti baš moj tip...kaj znaš....

Kaj da vam velim drugo? I tak se ništ posebnoga nije događalo...se po starom....danas smo pisali kemiju...mislim da sam dobro napisala...po mojem...malo mi je pomogel šalabahter, malo Edo (najveći štreber v razredu) inače mi je čudno kaj mi je šaptal jer inače nikome nikaj neće reći....tak da mi je jako, jako čudno.....inače ja bi ve trebala biti na treningu...ali mi se tak neda iti....meni se inače v ponedeljak ništ neda....dobro ja sam i ovak jako lijena...., e da još mi je malo pomogla jana....isuse v četvrtakpišemo biologiju a ja nemam pojma....jednu celu cjelinu se moram navčiti....isuse kak mi se neda..a ak dobim manje od 3 bum si zajebala ocjenu z biologije....makar imam se pet...ovo vam moram ispričati....danas pod likovnim smo skrili ovoj škare a ona nas z škarama inače navek smiruje....i ve smo ih mi njoj lepo skrili....i ono dojde ona v razred i dok smo počeli zavijati....ona nama veli čekajte malo djeco moram si naći škare, ih je tko vidio možda?....jaj mi smo crkavali od smeha.... a deli smo ih tam ispod onog nekšeg adventskog vijenca......mi smo ludi razred...sam nekša sranja stalno delamo....zato i nedemo na maturalac....a kad si malo razmislim i bolje da nedemo jer znam kaj budu nam dečki delali....hehe...ali to već nebu tak....da sam vidite kak sakoga šupim koji mi priđe....a kaj buš sami su si krivi kaj pk nas šlataju....ne?? ovom prilikom moram još jemput, po stoti put, čestitati na braceku....jaj da sam vidite kak je zakani....jaj.....tak je medeni..... nego idem ve ja.....čujemo se nadam se brzo.....pusek svima koji me čitaju.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-morala sam deti ovu sliku (pobrala sam ju z anjinog bloga) jer čovek mi je tak slatki, preslatki, jaaako medeni....inače to je Robert Pattinson, glumil je Cedric-a Diggory-a v Harry Potteru i umro na kraju....šteta.....

- 19:36 - frčni mi nekaj pametnoga, ak si već došel/la (22) - kaj se mene tiče...printaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo mi nije prvi blog onaj prijašnji mi je dosadil....tu bute uglavnom čitali se kaj mi se događa u životu...moje svađe, spletke...pusek :)))

get your glitters from Dollielove.com

Glitters from Dollielove.com></a><br />
<br />

</div>

<!-- Kraj -->

<!-- Treci box -->

<div class=
Behind These Hazel Eyes-Kelly Clarkson



Music by "Everything..."

Evo kaj trenutno slušate:

KELLY CLARKSON

"Behind These Hazel Eyes"

Seems like just yesterday
You were a part of me
I used to stand so tall
I used to be so strong
Your arms around me tight
Everything, it felt so right
Unbreakable, like nothin' could go wrong
Now I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hanging on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

I told you everything
Opened up and let you in
You made me feel alright
For once in my life
Now all that's left of me
Is what I pretend to be
So together, but so broken up inside
'Cause I can't breathe
No, I can't sleep
I'm barely hangin' on

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Swallow me then spit me out
For hating you, I blame myself
Seeing you it kills me now
No, I don't cry on the outside
Anymore...

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

Here I am, once again
I'm torn into pieces
Can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes


get your glitters from Dollielove.com

EVO JEDNE ANKETE....PA GLASUJTE


MALO O MENI-Ja sam Žana, živim u Čakovcu
-imam 13 godina, sedmi b. razred (najbolji razred na svijetu)
-naj frendovi i frendice: Dora, Anja, Jana, Klara, Arjeta, Tina, Filip, Šipuš, Bralić, Đigi, Đeko, Sven, Iris,Nives, Daria, Natasha...i drugi
-volim slušati sve osim kuruze i narodnjaka niš određeno
-nemam dečka, samo simpatiju.....:((((
-NE VOLIM:
-laž
-pohlepu
-sebične ljude
-školu
-zadaće
-učenje
-učitelje...
-VOLIM:
-svojega dečka naravno
-izlaziti s frendicama
-svoju seku i brata
-roditelje makar su nekad malo šuknuti
-istinu...

Ž
AAmbitious
NNoisy
AAwesome

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MMischievous
AAwesome
RRefreshing
KKeen
OOutrageous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Evo to sam ja!!


I to je Marko (samo simpatija, nikaj drugo na žalost....)

Ovo je Arjeta


Pa Dora


Onda ovo je Klara

Slijedi Anja


I na kraju Jana


neznam kak sam mogla pozabit Tinu


EVO TO SU BILE JEDNE OD MOJIH NAJ FRENDICA