< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

myspace

myspace



ovdje ćete moći čuti sve o našem životu,ljubavi :) ....
....mi smo vam inače tri superr frendice...hehe...
...zapravo pisat ćemo o svemu i svačemu...thumbupcerekmadgreedy


Free Hit Counter



Free Hit Counter




Blog images

Blog images




Cursors





Linkovi

slizujonela
roflTerA
naughtyadry
cerekanja & ana
ludparty ekipa
njamimony
mahmely i ely
nutana 7.b
kissadry i ivan
coolkristina
smijehjopica


...naša mala abeceda...
Ananas...mmm...naše omiljeno
voće
Blogach...nešto što nas u
zadnje vrijeme stalno zabavlja
Curee...naravno,pripadnice
lijepšeg spola
Društvo...što više reći
Easy...samo polako...
Filmovi...uz njih se
najbolje opuštamo
Glazba...ona nam ispunjava
život
Hrana...što bi mi bez nje
Iskrenost...najviše cjenimo
tu vrlinu
Jutro...novi početak...ali
neda mi se ustat
Kakao...topli napitak
kojeg svako jutro pijem
Lova... kod laure pokreće
svijet...
Ljubav...bez nje je sve
nekako prazno
Mobitel...mala stvarčica
bez koje jednostavno
ne možemo
Noć...ipak mi je to najdraži
dio dana...spavanje...
Osmijeh...najljepši dar...
ne košta ništa,a dragocjen je
Putovanja...obožavam
putovati...otkrivati nova
područja...
Slatkiši...eee bez njih
svijet stvarno ne bi mogao
opstati, a pogotovo ja...
Škola...užas...
Tava za palačinke...
nije toliko bitna tava, nego
palačinke...mmm...
Užas...to mi je prvo palo na
pamet
Vinkovci...moj omiljen grad
pa tu sam se i rodila...
Zrak...pa...valjda kisik...
pomoću njega živimo...
pa je zato u našoj abecedi...


pjesmica posvećena jednom dečku...

Ne traži od mene da budemo prijatelji,
samo toga se bojim,
kako ću ti pogledati u oči,
što ako vidiš da te još volim?
Ne traži od mene prijateljstvo,
ne diraj stare rane,
pusti da zaboravim ljubav,
tebe i prošle dane,
reci mi samo još na kraju
da li sa barem malo kaješ
što sama provodim noći,
dok ti drugoj sebe daješ...

mislim da zna onaj kome je pjesma posvećena...rolleyesnorolleyes

Maybe I'm addicted,
I'm out of control,
but you're the drug
that keeps me from dying.
Maybe I'm a liar,
but all I really know is
you're the only reason I'm trying.

...About us...

...IME:...Laura
...GODINE:...13rolleyes
...VOLIM:...tračati,čokoladu,iskrenost...
...NEVOLIM:...pedere,umišljene,hladno vrijeme,školumad
...MOJE MJESTO:...Vinkovcinjami
...GLAZBA:...slušam sve ali najviše strane
...LJUBAV:...ha...sviđa mi se jedan mali plavicerek

...IME:...Ivanaughty
...GODINE:...13,nažalost
...VOLIM:...šetati,tračati,romantiku,
palačinke,čokoladu,
spavanje,moj mob,ljetowink
...NEVOLIM:...laž,umišljenost,školu
...MOJE MJESTO:...Vinkovci
...LJUBAV:...hmm...nemam dečkano


...IME:...Matejablabla
...GODINE:...13mah
...VOLIM:...tračati,spavati,slatkiše,
plesati
...NEVOLIM:...školu,umišljenost,kišu
...MOJE MJESTO:...Moji Vinkovci
...GLAZBA:...sve osim metalaparty
...LJUBAV:...trenutačno zaljubljenacerek



lyrics - u + ur hand




lyrics - family portrait




lyrics - because of you





lyrics - maneater






myspace layout

myspace layout




myspace layout

myspace layout




Blog images

Blog images




Friendster images

Friendster images




MySpace images

MySpace images




Image hosting

Image hosting




MySpace images

MySpace images




Customize your blog

Customize your blog




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




Myspace layouts

Myspace layouts




Image hosting

Image hosting




Myspace layouts

Myspace layouts




Myspace layouts

Myspace layouts




Friendster images

Friendster images




Image hosting

Image hosting




Images for your blog

Images for your blog





image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog




MySpace

MySpace


 

My DreAMz aRe abouT LovE

 
 
 

02.01.2007., utorak

Sretna Nova!

pa evo ga...
prvi post u novoj godini...
2006 je prošla takoo brzo!rolleyes
bilo je tu stvarno svega ali...ugl.preživjela sam!
rolleyesludsmijehbangrolleyes
bili smo na dočeku kod ane...
i stvarno nam je bilo super...
baš je nekako brzo prošlo...šmrc!no

i sorry...
nisam vam čestitala ni božić!
pa da sada to obavim...
evo...sretan vam božić i nova godina!
nadam se da ste se super proveli...
meni je bilo odlično!mahwavenjamikiss

a sada onaj najvažniji dio...
svima vam želim punoo sreće i ljubavi u 2007 godini...

posebno mojim prijateljicama koje su mi cjelu godinu
slušale i trpile...bang
želim da im se ostvare sve želje...party
bigg kiss...kiss


sad onaj dio koji neki možda i preskaću ali koji je meni posebno bitan:no

Što da ti kažem…?
Da ti kažem da mi nedostaješ?
kada zapravo nikada ni nisi bio tu…
Da ti kažem da te volim?
kasno je,jer za to mi nikada priliku nisi ni pružio…
Da ti kažem da mi je stalo do tebe?
Ti ne razumiješ kako je to…
Da vratim vrijeme ti bi i dalje isti ostao
nonono

Never say: i love you...
If you don't really care...
Never talk about feelings
If they aren't really there
Never hold my hand
If you're going to break my heart
Never say you are going to
If you don't plan to start
Never look into my eyes
If all you do is lie
Never say hello
If you really mean goodbye
nonono

bigg kiss svima!

u 23:16||komentari (120)||na papir||#|| ^