subota, 14.04.2007. ♥

♥ One usual

Praznici samo što nisu završili. Tješim se.
A planirala sam učiti da ispravim ocijenu. Knjige nisam pogledala. Mrzim sebe kad sam ovako lijena.
Obožavam hedonizam yes. Ne znam zašto al ja uvijek mislim kako sve stignem. Kad se treba spremat nekuda čekam do posljednjeg trena. Takva sam.
Dok mogu, uživam. A ove praznike definitivno sam uživala.
Stvarno je bilo lijepo cerek .
S njim sam stvarno dosta izlazila iaoko nikad nije dosta. Dobro o tome u nekom drugom postu. Mislim da ON zaslužuje puno više od jedne dvije rečenice.
Planirala sam kako ću danas u shopping.

Naravno, nisam išla. Znam da ću naći nešto u ormaru. Uvijek se nađe nešto. Uostalom tko se sjeća što sam prošli put nosila rofl . Ali ne znam kako ću tugu ubiti. Stvarno ne mogu prežaliti što nisam bila u shoppingu. rolleyesZnam, znam, ne pijem !
Jedva čekam večeras. Volim se spremat za izlaske.

Image Hosted by ImageShack.us

A onda opet kad se sjetim.Zadnja subota praznika.On sutra ide. Mrzim kad ide. Mrzim nedjeljno jutro kad se budim i onda se sjetim kako je prošla subota, kako su prošli praznici i kako on nije tu. Vidjet ćemo sutra. Javim vam! Pa-Pa

Image Hosted by ImageShack.us

♥ 17:50 ♥ komentari (5) ♥ printOne usual

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.