< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)





Budi ono što je najteže biti ... budi ČOVJEK


Ne slušaj nikoga, ni prijatelje ni neprijatelje jer češ dobiti isti odgovor!
Slušaj samo svoje srce, jer ti samo ono daje pravi odgovor a sve ostalo zaboravi!!.....
by.Roby...







Ono što je prošlo,
više ne postoji,
ono što će biti,
još nije došlo...
Postoji samo jedna točka
u kojoj se sastaju
prošlost i budučnost...
U toj točki je cijeli naš život...



Moj....ajmo ga nazvat moto...

Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no često tako dugo zurimo u zatvorena vrata, da ne primjetimo ona koja su nam se otvorila!!...


Vjerujem u to kako jedna lijepa riječ otvara mnoga vrata, čak i ona najteža... jedan zagrljaj može prenijeti neopisivo puno topline,jedan iskreni osmjeh vratiti nas u svijet bez tame, zar tražimo puno, previše?!?


Ako nešto doista želiš, cijeli svijet če se urotiti da to dobiješ!!




Dream what you want to dream; go where you want to go; be what you want to be, because you have only one life and one chance to do all the things you want to do!




Teško je gledati budučnost očima prošlosti!!


Snovi nikad ne umiru, umiru samo sanjari!


Walk, don't stop until you find what you're looking for!!




Ništa nije toliko nevjerojatno da nemože uvjeravanjem postati vjerojatno....


Večinu vremena sjedimo u blatu, ali pokušavamo dosegnuti zvijezde...




Ne gledaj ljepotu jer je varljiva.Ne gledaj bogatstvo jer je prolazno.Traži nekog tko te zna nasmijati jer je dovoljan samo jedan smiješak da se razvedri tvoj oblačan dan....






Ljudi žive kao da nikada neće umrijeti, a onda umru kao da nikada nisu ni živjeli....

Živi kao da ti je svaki dan posljednji! Jednog dana češ doista biti u pravu!!

Vrijeme je skupocjeno, ne čekaj prikladnije vrijeme, jer nisi siguran da češ ga ponovo imati...

Uživaj u svakom danu, obrati pažnju na svaki trenutak i iz njega izvuci sve što možeš jer postoji mogučnost da takav trenutak ne doživiš više nikad u životu...

Svatko vidi kako izgledaš, ali ih malo zna ono što jesi!!....


Riskirajmo prisjetivši se da nismo prestali tiho voljeti one koje smo nekada voljeli glasno...


Ispričaj mi priču o tome tko si i saznaj tko sam ja u pričama koje živim, i zajedno čemo se sjetiti da svatko od nas ima mogučnost izbora...


I'm a special girl, and special girls never cry!
I'm an angel, and angels never die!




Heroji ne plaču,
i kad gube pobjeđuju,
heroji ne mole,
zube stisnu i prebole...


Ne brini se zbog onog što bi drugi o tebi mogli misliti. Previše su zaokupljeni brigom oko toga što ti misliš o njima...

Život je čudan, taman zadobije neki oblik i odjednom se sve promijeni.Trudiš se razumjeti gai kad pomisliš da si nešto shvatio- ustanoviš da to nije istina...

Život je komplicirana pojava u kojoj prvi stradavaju oni koji govore što misle...

Svi če se oblaci prije ili kasnije razići i napraviti mjesta predivnom suncu koje toliko priželjkuješ...đ

Bolje izgubiti trenutak u životu, nego život u trenutku...

Žaljenje za stvarima koje smo učinili može ublažiti vrijeme, ali žaljenje za onim što nismo učinili neutješno je....











Ljubav je

-kad nekome kažeš nešto loše o sebi i bojiš se da te ta osoba zbog toga neče voljeti, a onda te ta osoba iznenadi tako da te zavoli još više!!

-spontana i žudi za izrazom u radosti, ljepoti, istini pa i u suzama. Ljubav živi u trenutku; ne gubi se u prošlosti i ne teži prema sutrašnjici, ljubav je SAD!!

-kao jaka vatra, nikakva voda je nemože ugasiti, čak ni krv!!

-samo jedna, ali njezinih kopija ima na hiljade

- poput rata:lako ju je započeti, ali vrlo teško zaustaviti

-slijepa i zbog toga joj je tako izoštreno čulo dodira...

-vatra, ali nikada ne znate hoće li vam zagrijati srce ili zapaliti kuću...




Dokle god volimo nekog zbog njegovih vrlina, to nije ništa ozbiljno.Kad ga počnemo voljeti zbog njegovih mana, onda je to ljubav...


Zaspala je...
s pogledom u očima
na njenog voljenog...
Zaspala i ostala
neprobuđena...
Ona je od ljubavi
umrla...




Treba znati voljeti, a da traga nema.
Treba znati preboljeti bez uspomena.
Treba znati patiti a da mnogo ne boli.
Treba biti hrabar kad se uzalud voli...





četvrtak, 14.08.2008.

...Missing....





Whispered:
Can you stop, please?
Can you stop the fire?
You cant stop the fire,
you wont say the words.
Please, Please


Please, please forgive me,
But I won't be home again.
Maybe someday you'll look up,
And, barely conscious, you'll say to no one:
"Isn't something missing?"

You won't cry for my absence, I know -
You forgot me long ago.
Am I that unimportant...?
Am I so insignificant...?
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?

Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't someone missing me?


Whispered:
Can you stop, please?
Can you stop the fire?
You cant stop the fire,
you wont say the words.
Please, Please


Please, please forgive me,
But I won't be home again.
I know what you do to yourself,
I breathe deep and cry out;
"Isn't something missing?
Isn't someone missing me?"

Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't someone missing me?

And if I bleed, I'll bleed,
Knowing you don't care.
And if I sleep just to dream of you
I'll wake without you there,
Isn't something missing?
Isn't something.......

Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?


Whispered:
Can you stop, please?
Can you stop the fire?
You cant stop the fire,
you wont say the words.
Please, Please

(Evanescence)



| Just Say SomeThiNg (6) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.