...Da bi znali koliko je sati! Hehe ...

kiss


Custom Myspace Clock
Pjesmice

Na bunaru zlatna čaša a učaši ljubav naša.
Tko razbije ćašu našu razbit će i ljubav našu.

Voli me , ne voli, voli me, ne voli...
I tako skidam laticu svaku .
Na kraju ostane samo stabljika, a meni tužna uspomena.

Tiho o itše
volim te 100 puta više
tiho o tiše
to znamo samo ti i ja , tiho o tiše i nitko više.

Ti si kao kap vode u pustinji,
ti si sve što bi cvijeću značilo da raste.
Tvoje usne su kao zrele trešnje u proljeće.
Ti si kao cvijeće u zimi.
Ti si drvo kojemu lišće ne otpada u jesen.
Ti si sve što jednoj ženi treba.
Može se nabrajati još, ali za to mi treba još mnogo mjesta.

Nemoj plakati nemoj suze liti,ako ga voliš nemoj to kriti!
Ne muči srce ne muči sebe jer možda i on voli tebe.

Sinoć sam željela biti kraj tebe,
ležati uz tvoje tijelo,
ljubiti tvoje usne...
A jutros,jutros sam hvala
Bogu,trijezna...

Dođi u moju sobu...
Ugasit ćemo svjetla...
Otići pod pokrivač...
I tada ću ti pokazati...
Svoj novi svjetleći sat!

Gledam nebo puno zvijezda...
Odjednom ugledam tebe...
Možeš li mi objasniti što si radila na onoj metli?

Naše prijateljstvo puno znači,
kad ti plačeš,plačem i ja,
kad se ti smiješ,smijem se i ja,
kad se ti baciš kroz prozor,
ja pogledam dolje,
i dalje se smijem...

Kako iživcirati roditelje...

1.Pratite ih svugdje po kući.
2.Počnite lajati svaki put kad izgovore vaše ime.
3.Pravite se da imate amneziju.
4.Pričajte unatrag.
5.Zabijajte se u zidove.
6.Kažite im da se nošenje odjeće protivi vašoj vjeri.
7.Zarokčite svaki put kad se smijete.
8.Isčupajte im pramen iz kose i zavičite:"DNA!!!!!"
9.Pričajte s olovkom.
10.Nosite naljepnicu:"I´m retardet"
11.Imajte dva izmišljena prijatelja i cijelo vrijeme pričajte s njima.
12.Pokušavajte se popeti na zidove.
13.Pomirišite svako jelo prije no što ga stavite u usta.
14.Dok se tuširate,vičite:"Davim se!!!!"
15.Primite ih za ruku i prošapćite:"I see dead peoples"
16.Pokušajte plivati po podu.
17.Na sve što vam kažu,uzvratite:"Lažljivče"
18.Gledajte ih u oči duže vrijeme i zatim recite:"Ti si jedan od NJIH"

IIdeal
VVirile
AAwkward
NNice
AAmbitious

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

AAppreciative
NNaive
GGreat
IIndustrious
EEnergetic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

...LoL...
LJudi ovo je naš 5. zajednički blogach...ujeea...
Potrudit ćemo se da bude prezakon...
...KOMIĆE VRAĆAMO...
Zato nam puno komajte i molimo vas ne loše komiće...hh...
Lijepo vas molimo i da nam dijelite savjete i kažete sve što ne valja...
...KiZzA...
OD: Angie...&...Ivane...


MusicPlaylist



Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 23.07.2008.

Guns N Roses... InaCe ih Ne slUsaM aLi oVa pjeSmA jE stVaRno lijEpA...



| komentiraj! (19) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

);}