< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ljudi koje čitam... =)

image hosting for myspace



MSN:
bittersweet_amarie@hotmail.com

Blog.hr
..:DeeDee&Bunny:..party
..:m!tr@:..thumbup
..:super grl no.1:..cerek
..:super grl no.2:..thumbup
..:zoran@:..nut
..:mislav:..cool
..:fik@:..party
..:v@Le:..nut
..:marina-b:..lud
..:SIA-team:..naughty
..:Kata:..mah
..:vragolasta_Adrijana:..smijeh
..:freak on a leash:..naughty
..:MARTY:..wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


SLIKICE smijeh



I JOŠ SLIKICA.... 1. MAJ




Free Music

Free Music




od 02.03.2007.
kOLikO vAs Je BiLo???

Free Site Counters
Free Site Counters

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedan

Zivim u senci senke, tvoje senke
i znam da znas
jos uvek sminkam stvarnost tvojom bojom
jer drukcije ne umem, ne razumem
ne zelim pred laznim svetom celim
da se lazno veselim
to nije osmeh, to je grc
ljudi su slepi
lepi dani, nasmejani, za tebe,
za mene skice
druge duge ulice, srce skitnice zgazeno nehotice
znam da znas
jer u svim snovima ti vrtim
sve te prazne reci praznim danima, nestajes
i prica odavno nije fer
lepotica i zver, suvise razno
sve je prazno
prazno je zarazno, neprolazno
vracam se njima, zar mislis
da se stvarno ponosim time
u mojoj glavi posle svega
sve one nemaju cak ni ime
samo te oci posecene vetrom
koje sjaje bas kao i moje
znam da znas
al' ne vidis i ne cujes
i ne znas koje
male stvari se broje
i dok porazi se roje
plasim se da priznam
da postojis, rane gnoje
i da mi falis
fali mi dodir, fali mi rec,
fali mi osmeh, fali mi lice,
fale mi lazi, fale sitnice, dosta krivice
ptice selice nestaju
ja ostajem i
svi ti pogledi me plase
prokleti srecni zagrljeni ljudi
sve te uloge su bile nase
samo moje i tvoje
a gde smo sad
gledaj u mene, nema mene
samo sene uspomene, samo tragovi
koliko dobijes, toliko das, ti nisi smela
znam da znas, znam da znas, znam da znas

Ref.
Jedan zivot, gde prestajem ja
gde pocinjes ti
jedna ljubav, gde stali smo mi
gde sad su drugi
i reci sta je to ponos
sta je to sram
ne zelim da znam
i kad se svet srusi
na starom mestu bicu sam

Sve suze sveta sprala je kisa
na kraju nisi ni siguran
da si uopste plakao
niti da si dno dotakao
a nagao kakav jesam
slagao sam sebe da si laz
i vratio se svojim starim stazama
ali ni svi peroni sveta
nimalo me nisu promenili
i dalje isti blejer iz bloka
uvek mastarskog oka
nikad izvan svog toka
mikrofon i dalje rokam
na putu do doka luke srece
i dan je taj sto me vara
plavetnilo neba misli skrece
a onda padne noc, prokleto dugi sati
sakatim srcem shvatim
sitnice, ponos, inati nece mi dati
da pratim trag, a znam
sve je nista, slomicu kazaljke
vreme ce stati, kosmos ce cekati
da samo umem da te vratim
trazim te, sanjam te pijanim ocima
u nocima, u tudjim licima
u stanovnicima nekih drugih svetova
gde je nas
micem usnama bez glasa
dok pada zaborava plast
cutim jer znam da znas
uvek si znala i uvek znas
ti, jedina moja koja odavno nisi jedina
svaka sekunda kao godina
al' barem znam na cemu sam
i barem znam da nema nas
i spreman sam da budem nasmejan
pred svima iako te kad sam solo
i dalje oblikujem od oblaka dima
i kroz paucinu vracam dane
kad smo ti i ja
jos bili tim
oprosti sto nemam snage da te slazem
da ti zelim srecu sa njim
a i sta ce ti
to od mene
sve uspomene sa kaputa stresi
samo budi to sto jesi,
tu gde si
sta god da se desi
ti budi ok
i nikad ne saznaj kako to boli
kad nekoga volis, a mrzis
kad mrzis, a volis
i lomis se da izdrzis
ostaje nada da ce nekad negde neko
hteti da shvati mene
moja lutanja, mastanja i sanjanja
i znati da ih
prati i ko zna
mozda jednom nadjes me
tamo gde prestajem ja
gde pocinjes ti, gde stali smo mi
gde sada su drugi
ali sresces samo stranca
slucajnog prolaznika i pogled leden
iako te je taj neznanac
nekada voleo vise od sebe


...DOBRO DOŠLA TUGO...

Sad kad sam jedan od bivsih
znam da nije ti stalo
glasom od sapata tisi
sam sebi kazem budalo

Jer znam da trebao ne bi
Dobro al' ja jos mislim o tebi
u meni nada rodi se
Dosla i umre svaki dan

Necu da te krivim
al' ovo moram ti reci
jos uvijek zbog tebe zivim
s tugom, al' nadam se sreci
I prije nego se snadjem
ona se kraj mene nadje
da me na tebe podsjeti
a ja joj kazem

Dobro dosla u moj dom, tugo
mirises na usne njene
hajde reci drugu svom
ko ih ljubi mjesto mene...


image hosting for myspace

MySpace images




...Dijete u vremenu...


Gledam u tuznu jesenju noc
s pokisle grane lisce otpada
u daljini cujem muziku neku
i pitam sebe, gdje li si sada

Ja svakog dana proklinjem sebe
zasto te drugom prepustih lako
pjevao sam pjesme, nad'o se boljem
i bezbroj puta uz gitaru plak'o


Nisi me voljela u ono vrijeme
a ja sam zelio samo jedno
sad kada nismo mi mladi k'o nekada
dodji da ostarimo zajedno

Da li jos pamtis ljubavi moja
kako smo ruze zajedno brali
gdje li si sada mladosti moja
zasto su tebe od mene ukrali


MySpace images

Friendster images



...SEBI DOVOLJNA...

Nemoj se cudit', andjele
sto necu te prepoznati
ako te sretnem bilo kad i bilo gdje
s tobom necu

Sad imas moju rijec da necu ti olaksati
ako zbog mene cutis stid
i sve sto pricas samo govoris u zid
jer s tobom necu

Jer imali smo kad govoriti
i isplakat' se, i oprostiti
al' ti si bila sama sebi dovoljna
pa za cime zalis

Nemam volje uvijek sve razumijeti
stalno boriti se, a ne uspjeti
ti ces uvijek biti sebi dovoljna
za cim cu zaliti, za tobom necu


Ako zbog mene cutis stid
i sve sto pricas
samo govoris u zid
s tobom necu
ti mozes reci bilo sta
s tobom necu

Bigoo



Friendster



... SUMMER WINE ...

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things

I walked in town on silver spurs that jingled too
A song that I had only sang to just a few
She saw my silver spurs and said let pass some time
And I will give to you summer wine

Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine

Oohh-oh summer wine

My eyes grew heavy and my lips they could not speak
I tried to get up but I couldn't find my feet
She reassured me with an unfamilliar line
And then she gave to me more summer wine

Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine

Oohh-oh summer wine

When I woke up the sun was shining in my eyes
My silver spurs were gone my head felt twice its size
She took my silver spurs a dollar and a dime
And left me cravin' for more summer wine

Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off those silver spurs and help me pass the time
And I will give to you my summer wine


... IF EVERYONE CARED ...

From underneath the trees, we watch the sky
Confusing stars for satellites
I never dreamed that you'd be mine
But here we are, we're here tonight

Singing Amen, I, I'm alive
Singing Amen, I, I'm alive

If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died

And I'm singing

Amen I, Amen I, I'm alive
Amen I, Amen I, Amen I, I'm alive

And in the air the fireflies
Our only light in paradise
We'll show the world they were wrong
And teach them all to sing along

Singing Amen, I, I'm alive
Singing Amen, I, I'm alive
(I'm alive)

And as we lie beneath the stars
We realize how small we are
If they could love like you and me
Imagine what the world could be

If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died
When nobody died...

We'd see the day, we'd see the day
When nobody died
We'd see the day, we'd see the day
When nobody died
We'd see the day when nobody died


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts



My Immortal

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

SOMETHING IN THE WAY
Underneath the bridge
The tarp has sprung a leak
And the animals Ive trapped
Have all become my pets
And Im living off of grass
And the drippings from the ceiling
Its okay to eat fish
cause they dont have any feelings

Something in the way, mmm
Something in the way, yeah, mmm

Underneath the bridge
The tarp has sprung a leak
And the animals Ive trapped
Have all become my pets
And Im living off of grass
And the drippings from the ceiling
Its okay to eat fish
cause they dontt have any feelings

Something in the way, mmm
Something in the way, yeah, mmm

HEART SHAPE BOX
She eyes me like a pisces when I am weak
Ive been locked inside your heart-shaped box for weeks
Ive been drawn into your magnet tar pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn back (alt: ... when you turn black)

Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait! (alt: hate! haight!)
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

Meat-eating orchids forgive no one just yet
Cut myself on angels hair and babys breath
Broken hymen of your highness Im left black
Throw down your umbilical noose so I can climb right back

Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Your advice

She eyes me like a pisces when I am weak
Ive been locked inside your heart-shaped box for weeks
Ive been drawn into your magnet tar pit trap
I wish I could eat your cancer when you turn back (alt: ... when you turn black)

Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice
Hey! wait!
Ive got a new complaint
Forever in debt to your priceless advice


MySpace images

MySpace images



SON OF A GUN
Up up up and down
Turn turn turnaround
Round round roundabout
And over again
Gun gun son of a gun
You are the only one
That makes any difference
What i say
The sun shines in the bedroom
When we play
The raining always starts
When you go away


mahmahmahmah

myspace layout

myspace layout



MySpace images

MySpace images



Zaista

opusti se...ja sam vjetar
koji ti donosi svjezi zrak
jos jucer sam se pretvorila...u bijeli oblak
spajala kapljice koje padaju na tvoje lice

otvorio si prozore...i pogledao prema suncu
udahnuo duboko...
kihnuo potiho...
i gledao me ravno u oci...te se nasmjesio
gledao me ravno u oci...pa me upitao

tko si ti zaista?

ja sam vjetar sto ti daje krila
ti budi ptica koja vratit ce mi mir

tako sam umorna od trazenja ljubavi
u ovoj sumi betona celika
samo rijetki snivaju...zaista...

zaista.. to je carolija ...
kad osmjeh tvoj me doziva
u sutone i svitanja...to je moja utjeha
zaista...bit cu tvoj hram sa tisucu svijeca
da te griju dok si sam

ja sam vjetar sto ti daje krila
ti budi ptica koja vratit ce mi mir

tako sam umorna od trazenja ljubavi
u ovoj sumi betona celika
samo rijetki snivaju...

zaista...


...ONLY HOPE...
There's a song that's inside of my soul
It's the one that I've tried to write
over and over again
I'm awake in the infinite cold
But you sing to me over and over and over again

So I lay my head back down
And I lift my hands
And pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now you're my only hope

Sing to me the song of the stars
Of your galaxy dancing and laughing
and laughing again
When it feels like my dreams are so far
Sing to me of the plans that you have
for me over again

So I lay my head back down
And I lift my hands
And pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now you're my only hope

I give you my destiny
I'm giving you all of me
I want your symphony
Singing in all that I am
At the top of my lungs I'm giving it back

So I lay my head back down
And I lift my hands
And pray to be only yours
I pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now you're my only hope




WICKED GAME

The world was on fire, no-one could save me but you
Its strange what desire will make foolish people do
Id never dreamed that Id need somebody like you
And Id never dreamed that Id need somebody like you

No I dont wanna fall in love
This world is always gonna brake your heart
No I dont wanna fall in love
This world is always gonna brake your heart
..with you

What a wicked game to play
To make me feel this way
What a wicked thing to do
To let me dream of you
What a wicked thing to say
You never felt this way
What a wicked thing you do
To make me dream of you

No I dont wanna fall in love
This world is always gonna brake your heart
No I dont wanna fall in love
This world is always gonna brake your heart
..with you

The world was on fire, no-one could save me but you
Its strange what desire will make foolish people do
No and I never dreamed that Id love somebody like you
Ill never dream that I lose somebody like you, no

Now I wanna fall in love
This world is always gonna brake your heart
Now I wanna fall in lust
This world is always gonna brake your heart
..with you

srijeda, 30.05.2007.

aaaaa??? =)

helou....
evo mene...
mal dosadno pa idem nešt napisat....
a moram učit fiziku...
pišem u petak testheadbang da krepaš...
a tak mi se ne da učit...dead
a moram dobit pozitivno...ccc...
a valjda ću stići....
aaaa....sutra rođendan....ufff
...brojim već 5 mjeseci...
i napokon.... smijeh
ah...17. rođendan...
a tek kad bude 18... uuuuuu...jeees...hiihihi...
u subotu će biti ludnica...
mojih nema kod kuće hihih... njami party
hehehe....zakon!!!!
najprije kod kuće...pijanka party
pa ćemo u oriovac...
uuuf amaretta nisam vidila ne znam koliko..
već sam zaboravila kak izgleda...hihihi...
a prošlu sub sam bila u gradu...
e fenomenalno...
ma predobro ..
ne može se opisati..
treba se doživit...hihih....
tak došli u brod....
malo u stanu se zezali i otišli u derbi...
tamo sam srela dosta poznatih ljjudi...
mal pili... zujo
pričali...
pa se odšetali do rupe..
nije bilo baš ljudi...
mal dosadno....
ali preživila sam....
pa valinor...
mmm..meni je tamo genijalno.....
atmosfera odlična...
prostor isto zakon.....
ma uvijek je super kada je dobro društvo....ehehe...
i tak...
ne znam šta bih pisala.....
danas smo imali skraćenu nastavu zbog nacionalnih ispita...
prvi razredi su pisali hrvatski...
kažu da je bilo prelagano...
neki su čak i zahrkali dead
ehehhe....i sutra će biti tako...
fala bogu ne moram se ustati u 6...
jes..hehe...
oni se moraju mučiti...
al dobro ...
i mi smo prije 3 mjeseca...
al proooošlooo... smijeh
et ljudi....
do slijedećeg pisanja....
pozz: BLU EJNĐLU, BLOODY, SIA TEAMU, MARTY27 =), JELENI,
MAJI, IVI, ĆOSI, INI kiss, VALENTINI, KATI....I TAK SVIMA KOJI ME
POZNAJU I NE POZNAJU,
KOJI ČITAJU OVO I NEČITAJU...
I TAK SVIMA...


LJUDOVI PISSS...... evo jedna pjesma koja mi se sviđaaa:

Pitala si me zašto tvoje ime
Nikad ne provlačim kroz rime
Zašto ga ne nikad ne ukrasim metaforama krasnim
Pa da se time hvališ kolegicama s posla

Ma nema šanse nema tih para
Da mi budeš dio repertoara
Pa da tvoje ime pjevuši 'ko stigne
Da si svatko tek tako na brzinu puni tišinu

Mislim da bih razbio gitaru
Da čujem da te fućkaju na pisoaru
Da me jednog dana gledaš poniženo
Iz kuta dućana gdje je sve u pola sniženo

Ova pjesma o tebi koja si mi sve na svijetu
Ovaj pokušaj da kažem neizrecivo
Nikad se neće naći jednom na nekom CD-u
Imati naslov cijenu i Bar code

Zar da radio voditelj kreštava glasa
Preko naše himne traži vlasnike pasa
Da se cereka, kao dobra je zeka
U svaki jebeni singl ubaciti jingle

Ništa nije sveto
Sve je bruto i neto,
Sve je zabava

Bitno da nešto svira za žedna uha
Da nikog ne dira dok pere il' kuha
Da narodu skrati onih osam sati
I da lijepo stane između dvije reklame



| komentari (31) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.