Koliko vas je bilo?!

Free Site Counter
Free Site Counter

  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by *plawushadizz*

Opis bloga

O svemu i svačemu...kiss

Slikice

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

subota, 23.08.2008.

još o meni...kiss

Zadnje što si kupila?
-torbu.....tako je sweet!smijeh
Iz kuće ne izlazim bez?
-odjeće....moba...kljuceva...zubo
Moja najveća želja je?
-da škole nema...lolbelj
Želim postati?
-Pjevačica i violinistica...thumbup
Dvije osobe s kojima sam se najviše zbližila?
-Ana.L...Viviana.K...wavekiss
Posvuda najčešće ostavljam?
-Note...knjige...mob...lol...rolleyes
Najvažnije mi je da dečki imaju?
-Osobnost...Karakter,da su iskreni i romantični!cerek
Najviše mrzim kada se prema meni ponašaju?
-Ogowaranje mrzim,tračanje također...
U 3 riječi bih se opisala kao?
-biljka svoje vrste......zujo
Tko će ti uvijek ostati u siječanju?
-Obitelj i prijatelji...
Najčešće me uspoređuju s?
-kaj ja znam...loldead
Jesi li zaljubljena trenutno?
-xxxxxxxxjesamxxxxxxxx...cerek
Ljubav ili prijateljstvo?
-Oba dwoje...sretan
Osveta ili kajanje?
-pa ne znam...
Što smatraš velikom ljudskom kvalitetom?
-Iskrenost...sretansmijeh
Koji je tvoj hobi?
-sviranje i pjevanjepjeva
Najdraža vrsta muzike?
-klasična...lol...pjeva
Najdraži film?
-svi su mi dragi...zubo
Naj školski predmet?
-Hrvatskismokin
Najgori školski predmet?
-Geografijabang
Po horoskopu sam?
-Strijelac...
Koji je tvoj omiljeni sport?
-odbojka,rukomet...thumbup
Jesi li sramežljiva?
-Nisam...party
Mcdonalds ili čips?
-čips...možda...
Sprite ili fanta?
-Sprite...party
Horor ili fantastika?
-Horor...zijev
Kako te najlakše nasmijati?
-lako me nasmijati...uglavnom...rofl
Koji ti je najdraži vic?
-sjela baba na špic....lol...zubo
Naj anime crtić?
-tom and jerry
Naj grupa/pjevač/ica?
-Ah...Ima ih toliko puno...komplicirano
Tko ti je najvažniji u obitelji?
-OMG....koje glupo pitanje ...svi...
Tvoji planovi za život?
-imati dobar posao....
Kako bi nazvala svojeg sina ili kćer da ih imaš?
-Nemam blage...lol
Naj hrana?
-sve...samo da nije povrće...lol...puknucu
Naj piće?
-sprite
Tvoje mišljenje o učenju?
-to je gubljenje vremena......zijevpuknuculudbang
Rođendan?
-10.12wave
Piercing?
-nipošto
Tatoo?
-Isto tako...
Sviđaš li se sama sebi i iznutra?
-Narawno.....OmG...koje pitanje...LoL...rofl
Jesi li imala nesreću s autom?
-Ne, nikada...
Pouzdaš li se u svoje prijatelje?
-Da, narawno...thumbup
Što mrziš?
-kukce....fujjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!lolrolleyes
Jesi li sretna?
-Najsretnija...
Čega se bojiš?
-kukacablabla



Ovo je bilo sve od mene.....

P.S.ako stignete mi komajte....wavekiss!!



| Komentiraj (1)* Print* Permalink*

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.