ZELIM...

06 listopad 2012

Od svih lijepih stvari
koji ovaj život može donijeti
trebala mi je samo jedna stvar
i dobio sam ono što sam želio.
volim te
ti si moj jedini razlog
moja jedina sreca
ti si
moj dar sa neba. .
trebam te
jer u tvom zagrljaju pronalazim mir,
koji me nosi kroz život.
ti si nada koja me pokrece
da nastavim dalje,
ti si ljubav koja lijeci moje rane
da bol zauvijek iz srca nestane,
ti si razlog zbog kojeg je sreca
dobila svoje vlastito ime.
ti si moje sunce u nevremenu,
moja zvijezda u tami,
ti si toplina i dobrota,
koja nocas grli me,
ti si more koje me obavija,
tonem u tvojoj ljubavi,
ti si oblak koji me nosi,
daješ mi sigurnost koju sam odavno tražio.
ti si moj andeo
ti si sve što želim vidjeti.
tvoj osmijeh osvjetljuje moj put kroz život
zato smiješi se.
pridi mi
pogledaj u moje oci i sve ceš znati.
zrake mjesecine obasjaju nas,
neka zauvijek u našim srcima gori plamen
ljubavi
jer znaj da moje srce samo tebi pripada.
svaki tvoj dodir,
svaki poljubac,
zagrljaj,
tješi me, daje mi sigurnost da te necu
izgubiti.
nadam se da se ne varam, ovaj put.
nalazim se u narucju moga andela,
u miru kojeg toliko volim,
volim osjecati tvoju blizinu,
gledati kako spavaš,
slušati kako dišeš,
sve dok se ujutro ne probudimo
medu zrakama svijetlosti.
drži me na svojim krilima
želim samo zauvijek
živjeti u tvojem zagrljaju
želim samo zauvijek
zaboraviti na sve ružne uspomene
i osjecati srecu u svom srcu
želim samo zauvijek
tebe voljeti, andele moj
i nikada ovaj osjecaj nece biti izbrisan
jer volim te svim svojim srcem
i cuvam te, lancem te uz moju dušu vežem
jer ne želim da odes... :))

I will always love You.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.