06 listopad 2012

VOLIM TE


volim te jer si moje savrenstvo bez mane..
volim te jer imas najljepsi pogled..
volim te jer imas najljepsi osmjeh...
volim te jer te volim....
volim te jer si njezana..
volim te jer imas najlijepsi meni glas..
volim te jer tebi mogu reci sve..
volim te jer pred tobom mogu sve..
volim te jer me volis...
volim te jer se u tvom zagrljaju osjecam voljeno....
volim te jer si moja mala maza..
volim te jer sam tvoj mali macak..
volim te jer si moja mala maca...
volim te jer me ne das nikome...
volim te jer me volis...
volim te jer ne mogu zamisliti zivot bez tebe..
volim te jer ne mozes zamisliti zivot bez mene..
volim te jer si dio mog zivota...
volim te jer si mi dala svoje srce..
volim te jer ja to umijem najbolje..
volim te jer i kada spavas mislis na mene...
volim te jer jednostavno ne mogu zivjeti bez tebe...
volim te jer me ljubis najnjeznije...
volim te jer jedino tvoje usne mogu zapaliti moje..
volim te jer samo moje usne mogu zapaliti tvoje..
volim te jer kad se probudis prvo pomislis na mene...
volim te jer ujutro kad se probudim prvo pomislim na tebe...
volim te jer se uz mene osjecas kao pticica puna slobode...
volim te jer znam kada ti dan prodje bez mene da si tuzana..
volim te jer znam kad mi dan prodje bez tebe da sam tuzan..
volim te jer znam kud god krenes da te svi putevi vode meni...
volim te jer znam kud god krenem da me svi putevi kode k tebi...
volim te sto si moj cijeli svijet..
volim te jer samo tvoja ruka umije drzati moju...
volim te jer samo ti pripadas mojem srcu..
volim te jer i moje srce ne kuca bez tebe...
volim te jer kad te vidim obasja me sunce..
volim te jer te trebam kao vazduh u grudima...
volim te jer ces za mene uvijek biti tu u dobru i u zlu...
volim te jer sam za tebe jedini...
volim te jer si za mene jedina...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.