Image and video hosting by TinyPic

[e]

AkO Te BuDu PiTaLi KaKo Si UvIk OdGoVoRi DoBrO JeR PrIjAtElj Će Se RaDoVaT a NePRiJaTelj ZaViDjEt...

All Star...

Kad umrem ne zovi popa,nek me konobar zakopa,mjesto križa postavi šljivu i na nju objesi pivu,kad uskrsnem da si gucnem i s tobom da se tucnem.

colorfull

Dani su loši...noći još gore!!!uvijek te povrijede on i koji te navodno vole...dok su s tobom stalno ti lažu a na kraju dok odlaze ni...zbogom ne kažu...

cutiee

ej ti što me GLEDAŠ.ne GLEDAJ me dok te GLEDAM.jer će oni koji nas GLEDAJU,GLEDAJUĆI kako se GLEDAMO,pomisliti da se VOlimo,a mi se samo GLEDAMO...

emo kiss

Znam da bi me oralno,al to nije moralno.Ako bi me analno bilo bi nam banalno.Kad bi me pervezno bilo bi nam bezvezno.Aj ti mene klasično biti će nam FANTASTIČNO!!!


kiss emo

moving kiss

kiss in the rain

Zvat ces me jednoga dana, zvat ces me sigurno znam. Zvat ces me jednoga dana, kada ostanes sam!!!

Zivot je borba, rijetka je sreca, u borbi duso istrajan budi, ne kloni nikad, pomisli samo da postoji srce koje te ljubi.

Zivjeti bez ljubavi to je kao noc bez jutra, kao danas bez sutra, kada dusa ti je prazna, samoca je najgora kazna!!!

Zeljela sam ti poslati nesto zgodno i lijepo, a opet slatko i seksi... ali, ima jedan problem: NISAM STALA U DISPLAY!!!

luke brooke kiss

Dečko mi je ko slika-TREBA GA OBJESIT

Peyton and Lucas Kiss One Tree Hill

And if you go...
Iwanna go with
you
And if you die...
Iwanna die with
you...


NALEY,ONE TREE HILL

Moram da ostanem trezna,moram jer nikad se ne zna možda baš s tobom ga prevarim...
Moram,a znamda je kasno,pa da i već ti je jasno...
TU SI DA NJEGA ZABORAVIM...

leyton lucas peyton kiss hot

Kad smo pile rekli su PIJANICE...
Ksd smo lutale rekli su LUTALICE...
Kad smo ljubile rekli su KURVE
A kad umremo reći će...
SAMO SU ONE ZNALE ŽIVJETI

I LOVE ONE TREE HILL

Ako me ikad raniš i dušu povrijediš upotrijebit ću samo jednu kletvu
DAO BOG DA TI MOJE USNE BUDU LIJEK BEZ NJIH DA BOLUJEŠ ZAUVIJEK...

Love hurts

true love brucas

oth love

I LOVE OTH

gifs one tree hill

Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj

step up 2

high school musical

High school musical

Cokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od ljesnaka. Ne. Secer. Nema sanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim nista sto je sladje od tebe.

High school musical

high school musical


Kad sam bila mala, rekli su mi stariji da su med i mlijeko dvije nasladje stvari, a sad kad sam starija i stekla iskustva sladja su mi tvoja usta!

Nista u zivotu tako ne boli, kao kada srce uzalud voli.

Nisam ja ona koja misli na tebe vec si ti onaj koji mi dolazi u mislima.

Nikada nemoj odlaziti, ako imas razloga ostati. Znamo sto jesmo, a ne znamo sto mozemo biti

Akon
xxxx,Colby O'Donis

- Akon Lyrics

Zelim da ove noci budes andjeo srece, da ti u snu dodje ona koju najvise volis i koju dugo cekas i obeca ti da nikad otici nece !!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

design by starshine

Opis bloga

O meni...frendovima...ma o svemu...čitajte i saznati ćete...hehe...=)
MOJ MSN......
marina-go-mary@hotmail.com


Free Music

Free Music



Free Music

Ime:Marina
Prezime:ma koga briga...
god:13
Frendovi:Dorothea...Maja...Matea...
Valentina...Matija...Ardita...ma ima ih puno pa mi
se neda sve nabrajati...
Volim:
-blogat
-frendove
-izlaske
-obitelj
-glazbu
-more
-dečke

Ne volim:
-pa da razmislim...školu
-školu
-školu...i tako dalje većinom školu.......

MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Blogovi...koje......čitam!!!!!!!!

Lucija
Matea
moj i od frendice
target=_blank>cura koja obozava AVRIL

funny teenage life...
ewo owo je moj banner pa ako me želite staviti u linkice uzmite ga na avrilisthebestsingirloftheyear.blog.hr

Image and video hosting by Tea

Image and video hosting by Tea

Image and video hosting by TinyPic

Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

Ako me ikada budes izgubio, potrazi me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Ako me ikada budes napustio... smijem li onda poci sa tobom??

Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!

love,  Image Hosting

Ako nekog iskreno volis, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.

Image and video hosting by TinyPic

kiss

converse

Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...

converse

converse

Eh da imam zlatan noz, da rasijecem srce svoje, sa svakom bi kapi krvi, napisala ime tvoje.

Emo girl

cute

emo

Jesse McCartney
Jesse McCartney

Jesse McCartney

Jesse McCartney

Zac Efronzac efron

High School Musical

Ima 7 svjetskih cuda, 6 kontinenata, 5 krakova zvijezde, 4 lista djeteline, 3 svjetska oceana, 2 oka... ali samo 1 si ti!

high school musical

High School Musical

High School Musical

High School Musical

High School Musical

High School Musical

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!

Avril Lavigne
Avril Lavigne

Avril Lavigne, Sk8er Boi, Skater Boy

Avril Lavigne, Sk8er Boi, Skater Boy

Avril Lavigne in He Wasn't


Rihana
Rihanna

my fave

rihanna

- Rihanna Lyrics

Izblijedit ce slika, uvenut ce cvijece, ali ime tvoje iz mog srca se izbrisati nikad nece

Ja cu tebe nocima sanjati tvoje ime necujno dozivati, ti si vizija mog sna, duso moja daleka. Oci moje traze te, usne zovu te dodji molim te jer ludo VOLIM TE.

Kad se gledam u ogledalu vidim TEBE, kada lutam ulicama vidim nekog tko lici na TEBE, kad sam s nekim mislim na TEBE, sad vidis VOLIM SAMO TEBE

petak, 31.08.2007.

Shit Happens...

Ljudi škola počinje za dva dana.Neeee...Shit...Nije fer.Ja bih još mjesec dana bila doma.Još bi išla na more,a ne mogu jer je kiša.Baš glupo,zar ne???Ja sam va sada totalnooo nut.Mama me tjera da ponovim "matesratiku" ja to tako zovem tj. matematiku.Počinje škola...nove brige...učenje...ispiti...nije fer.Što se mene tiče ja nebi išla u školu.Ali što se može.Ne da mi se više pisati...

Do sljedećeg posta...POZZZ

fora slikica...


Love Card Generators




| Komentiraj (2) | Printaj | # |

četvrtak, 30.08.2007.

Ajmeeee

Evo ja sam sada tužna jer nema serije Tree Hill.Baš mi je bila super .Chad Michael Murray je baš zgodan.Evo nešto o njemu i par slikica...Samo da vas obavijestim da kad počne škola neću moći baš često pisati posteve.Pa ne znam dali da izbrišem blog.Ali sve komentare ću vam vratiti.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

nešto o njemu...

CHAD MICHAEL MURRAY rođen je 24.08.1981. u gradu Buffalo (New York) u brojnoj obitelji. Ima 3 brata, polubrata i sestru. Divi se svom ocu koji ih
je odgojio sam jer ih je majka napustila kad je Chad imao 10 godina. No, svako zlo za neko dobro, Chad kaže kako mu je to bolno iskustvo pomoglo da se identificira s ulogom Lucasa Scotta u "One Tree Hillu".

Srednju školu je mrzio, nije imao baš puno prijatelja jer se nije uklapao. Ni danas baš ne voli trendove ni novine, a i za cure kaže da su mu draže one konzervativne. "Ipak, volio sam učiti nove stvari. Profaesori su bili cool, dopuštali su mi da izrazim svoju kreativnost i tako sam nekako dogurao do kraja", kaže Chad.

U školi se bavio američkim nogometom i prilikom jedne utakmice jako se ozlijedio te su mu morali odstraniti dio crijeva i stoga uvijek mora paziti na prehranu. To je i razlog zašto se ne može udebljati. Medicinska sestra koja ga je liječila predložila mu je da se počne baviti manekenstvom. On ju je poslušao i ubrzo postao model za kompanije Sketchers, Tommy Hilfiger i Gucci. Za vrijeme manekenske karijere imao je još se jednu nezgodu, zaradivši ozljedu koja mu ovog puta mijenja osobni opis. Naime, jednu večer je 'uskočio' u fast food restoran i tako nabio nos da je opet završio na kirurgiji. (Ako pogledate izbliza njegov nos sada i prije, uočit ćete razliku.)

No njegova prava ljubav ipak je bila gluma i stoga odlazi u Hollywood. Nedugo nakon dolaska pojavio se kao gost u nekoliko televizijskih emisija, uključujući uloge u epizodi 'Diagnosis murder' (1993), ali tek nakon nekoliko godina dobio je poziv kojemu se nadao. Producenti Gilmoreica tražili su facu za ulogu Tristana DuGreya. Tražili su nekoga tko bi svojim izgledom bio karizmatičan, nekog tko bi bio na rubu između dobrog i lošeg lika. Chad je bio sve to, dovoljan je bio jedan pogled ispod stisnutih obrva i lik Tristana je bio njegov. Koliko se Chad prilagođavao Tristanu, tako su s vremenom scenaristi Tristana prilagođavali njemu.

"Da nisam postao glumac, sigurno bih postao pedijatar", kaže Chad, veliki ljubitelj djece i životinja. Prije no što se oženio Sophijom Bush, u proljece 2005., društvo su mu pravili prase Gus i jedinstveni, vrlo bucan macak Jack. Danas mu društvo pravi pet pasa: Joe, ovcar mješanac kojeg vodi svugdje sa sobom, Ozzie, francuski mastif kojeg nitko nije htio jer je roden samo s jedim testisom, Charlie, pomeranski špic, Annie, mješanka boksera i pitbula (ona je pripadala Sophiji), i Axel, pravi pas cuvar kojeg je nabavio Sophiji za zaštitu.

U proljeće 2005. oženio se sa Sophiom Bush, ali su se već na jesen rastali.
Sada je zaručen sa Kenzie Dalton, također kolegicom iz serije. U slobodno
vrijeme se bavi košarkom, gimnastikom i ragbijem.









| Komentiraj (8) | Printaj | # |

nedjelja, 26.08.2007.

Vratila se ja...

Evo ljudi,oprostite što se nisam javila.Ja vam nisam bila doma.Išla sam s ujakom na ljetovanje.Bilo je super.Zahvaljujem se svima na komentarima.Pa evo nešto više u sljedećem postu.Bokić...



| Komentiraj (5) | Printaj | # |

utorak, 07.08.2007.

Hi ljudovi...

Evo meni fali još 100 komentara dok sve ukupno ne sakupim 1000.Pa već pretpostavljate.Ja ne pišem novi post ako ne sakupim još 100 komentara.

Pozzz...



| Komentiraj (338) | Printaj | # |

ponedjeljak, 06.08.2007.

No name...

Danas sam kupila cd od Rihanne.Znate onaj good girl gone bad.Super je.Evo vam jedna slikica od Rihanne.

rihanna,  Image Hosting

pozzz...



| Komentiraj (80) | Printaj | # |

subota, 04.08.2007.

Jesam li to ja...

Evo ja sam vam danas bila kod frizerke.Ja sebe ne prepoznajem.Inače sam imala dugu ravnu smeđu kosu.Sada imam šiške na stranu,slično Rihanni kao što je bila ošišana u OK-u.Pa kupite novi Ok i vidite gdje je Rihanna ošišana ja mislim 2005.Evo sada ja imam šiškice na stranu i malo kraću kosu,malo ispod ramena.Baš sam zadovoljna,li kada se pogledam u ogledalo mislim da to nisam ja.Što sve frizura može učiniti!!!Pa evo sada sam ja doma i jedva čekam da me vide prijatelji,da vidim što će reći.

Pozzz!!!



| Komentiraj (65) | Printaj | # |

petak, 03.08.2007.

Kiša...

Evo danas je oblačno pa ne mogu na kupanje.Jako mi je dosadno i ne znam što da radim pa pišem post.Ljudovi,vi već znate da mi je najdraži glumac Wentworth Miller.To sam napisala u prvom postu.Pa evo malo o njemu i staviti ću slikice.

Biografija
Wentworth je rođen u Velikoj Britaniji, odgojen u Brooklyn, New York i diplomirao je na sveučilištu Princeton.

Svoju karijeru započinje radeći s druge strane kamere. Nakon što je diplomirao na prestižnom sveučilištu s diplomom iz engleske književnosti , Miller je krenuo put Los Angelesa u proljeće 1995. kako bi radio u maloj produkcijskoj kompaniji specijaliziranoj za filmove na televiziji. No, ubrzo mu se ostvarila želja iz djetinjstva, ona da nastupi i ispred kamere.

Uskoro, dobio je gostujuće uloge u popularnim TV serijama, uključujući : "Buffy, ubojica vampira", "Hitna služba" i "Cure u trendu". Također je glumio u Hallmarkovoj mini seriji "Dinotopia".

Potom, uslijedile su uloge u filmovima. Prvi na redu je bio "The Human Stain", film Roberta Bentona u kojem su glavne uloge imali Anthony Hopkins i Nicole Kidman. Miller je u tom filmu igrao ulogu Anthonya Hopkinsa u mladim danima.

Nakon gostujućih uloga u dvije popularne serije i nakon snimanja filma "Underworld", Miller se priključio pilotu serije "Zakon braće" (Prison Break), serije koja je odmah privukla veliki broj gledatelja pred TV ekrane i tako postala svjetski fenomen. Zbog uloge u seriji, Miller je 2006. bio nominiran za Zlatni Globus u kategoriji "najbolji glumac u TV seriji".


Zanimljivosti
afričkog je, jamajkanskog, engleskog, njemačkog i židovskog podrijetla s očeve strane, dok je ruskog, francuskog, nizozemskog, sirijskog i libanonskog podrijetla s majčine strane.
majka Roxann je profesorica, diplomirala na prestižnom sveučilištu Yale, a otac, Wentworth Earl Miller II je odvjetnik, također diplomirao na Yale.
ima dvije mlađe sestre, Gillian i Leigh. Gillian je odvjetnica, a Leigh je na studiju prava.
alergičan je na mačke i pse, kao i na određenu hranu.
tetovaže koje ima njegov lik, Mike u seriji "Zakon braće", prave se 4 sata.
bio je na audiciji za ulogu Supermana/Clark Kenta.
odnedavno se šuška kako je Wentworth homoseksualac, mada to nikad javno nije ni potvrdio ni zanijekao.
jedno mu je oko plave,a drugo zelene boje[nedostaje referenca]

Televizijske uloge
"Zakon braće" (Prison Break) kao Michael "Mike" Scofield (2005-danas)
"Šaptačica duhovima" (Ghost Whisperer) kao Paul Adams (2005)
"Dodir s neba" (Joan of Arcadia) kao Ryan Hunter (2005)
"Dinotopia" kao David Scott (2002)
"Hitna služba" (ER) kao Mike Palmieri (2000)
"Time Of Your Life" kao Nelson (1999-2000)
"Cure u trendu" (Popular) kao Adam Rotchild Ryan (2000)
"Buffy, ubojica vampira" kao Gage Petronzi (1998)

Filmske uloge
"Stealth" kao EDI (2005)
"The Confession" kao muž/zatvorenik (2005)
"Underworld" kao doktor Adam Lockwood (2003)
"The Human Stain" kao Coleman Silk - u mlađim danima (2003)
"Room 302" kao server #1 (2001)
"Romeo i Julija" kao Paris (2000)
Dobavljeno iz "http://hr.wikipedia.org/wiki/Wentworth_Miller"

wentworth miller,  Image Hosting

wentworth miller,  Image Hosting

wentworth-miller-gq02,  Image Hostingcerek

KOMENTIRAJTE Pozzzthumbupwave:l





| Komentiraj (66) | Printaj | # |

četvrtak, 02.08.2007.

Booo!!!

Ja ne znam kaj da vam pišem pa ću staviti malo slikica...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



| Komentiraj (95) | Printaj | # |

srijeda, 01.08.2007.

Dodir s neba

Ja vam ovu seriju obavezno gledam.To je najbolja serija.Super je.Pogledajte jednu epizodu i sve će vam biti jasno.

Dodir s neba (Joan od Arcadia) američka je fantastična televizijska dramska serija emitirana od 26. rujna 2003. do 22. travnja 2005.
Na prvi pogled Joan Girardi izgleda kao svaka druga šesnaestogodišnjakinja. S obitelji se upravo doselila u gradić Arcadiu, gdje je njezin otac Will dobio mjesto šefa policije, a majka Helen posao profesorice u srednjoj školi. Nesreća koja se dogodila godinu dana prije, ostavila je Joaninog starijeg brata Kevina u kolicima i uništila mu snove o budućnosti velikog sportaša. Njezin drugi brat, petnaestogodišnji Luke, kroz život prolazi zadovoljno, čitajući knjige i ne obazirući se na činjenicu što ga svi smatraju štreberom.

Dok se Joan pokušava izboriti za svoje mjesto u novom gradu, a članovi njezine obitelji i dalje pokušavaju nositi se s Kevinovom ozljedom, cjelokupnu situaciju dodatno će joj otežati i zakomplicirati posjeti Boga koji joj se ukazuje u likovima brojnih osoba. Kada jedne večeri ispred prozora ugleda nepoznatog muškarca, Joan nikako ne uspijeva uvjeriti roditelje i braću da govori istinu i da nije riječ samo o njezinoj mašti. Na putu u školu upoznaje slatkog dječaka koji joj ispriča mnogo o njenoj obitelji te prvo tvrdi da je on bio muškarac pred prozorom, da bi se na kraju predstavio kao Bog. Objasni joj kako ju je odabrao da mu povremeno pomaže i zatraži od nje da se zaposli u lokalnoj knjižari. Iako Joan počinje preispitivati vlastiti razum, ubrzo odlučuje poslušati njegov savjet te polako uviđa da postoji mnogo istine u staroj izreci "Čudni su putevi Gospodnji".

Uvjerivši se da joj se uistinu događa nešto posebno, Joan je ipak pomalo skeptična pa nikome ne želi pričati o tajnim razgovorima. Što se njezine obitelji tiče, smatra da oni nakon nesreće ne bi mogli podnijeti ovakvu vijest. U međuvremenu se Will i Helen nikako ne mogu dogovoriti oko načina na koji bi pomogli ogorčenom Kevinu da nastavi živjeti normalnim životom i da se ne preda. Nesvjesni da za sve postoji pravo vrijeme i da njihov sin odluku mora donijeti sam, oboje se iznenade kada Kevin prizna kako mu je tek sestrin posao u knjižari otvorio oči i natjerao ga da shvati kako je vrijeme da se prestane žaliti i da počne opet uživati u životu.


Informacije i zanimljivosti o seriji
U prvotnom scenariju obitelj Girardi se trebala zvati obitelj Delaney.
Lik "Will Girardi" se našao na 40. mjestu liste "50 najboljih TV očeva svih vremena" američkog TV vodiča.
Fikcijski gradić Arcadia je smješten u državi Maryland.
Obitelj Girardi živi na adresi 2320 Euclid.
Iako Chris Marquette (Adam Rowe) i Becky Wahlstorm (Grace Polk) nisu u glavnoj glumačkoj postavi sve do druge sezone serije, oboje su se pojavili u svim epizodama serije, osim u prvoj.
Glavna glazbena tema serije jest "One of Us", koju interpretira Joan Osborne.
Serija je bila nominirana i osvojila je neke od najprestižnijih TV nagrada u SAD-u, uključujući Emmy, Zlatni globus, Humanitas Prize, People's Choice Awards, Satellite Awards, Teen Choice Awards, Young Artists Awards itd.
Amber Tamblyn koja u seriji tumači lik Joan Girardi je sa dotičnom serijom osvojila nagradu Saturn za najbolju glumicu na televiziji.
Želeći publici detaljnije objasniti ideju vodilju zaslužnu za nastanak ove serije, izvršna producentica Barbara Hall izjavila je: "Postoje mnoga neodgovorena pitanja o Bogu i načinu na koji riješava stvari, kako razmišlja. U seriji, Bog kaže da ne želi odgovarati na direktna pitanja jer je On tajna i ne želi objašnjavati što se događa." Prema Barbarinim riječima, serija govori o postavljanju brojnih teoloških i filozofskih pitanja, ali ne i o njihovim odgovorima. Autorica kaže i: "Ta pitanja su baš ono što pokreće Joan da djeluje i da sama uvidi posljedice svojih postupaka."
Kroz seriju su u 2. sezone emitiranja prošle mnoge poznate TV zvijezde, kao npr. Erik Palladino, Annie Potts, April Grace, Constance Zimmer, Sydney Tamiia Poitier, Derek Morgan, Sprague Grayden, Sherri Shepherd, Diane Delano, Meredith Monroe, Shelley Long, Cloris Leachman, Haylie Duff, Kevin Rahm, Michael Badalucco, Wentworth Miller itd.

Glumačka postava:
Ime glumca/glumice Uloga u seriji Sezona u seriji
Amber Tamblyn Joan Girardi 1 - 2
Joe Mantegna Will Girardi 1 - 2
Mary Steenburgen Helen Girardi 1 - 2
Jason Ritter Kevin Girardi 1 - 2
Michael Welch Luke Girardi 1 - 2
Chris Marquette Adam Rowe 1 - 2
Becky Wahlstorm Grace Polk 1 -


Međunarodna emitiranja [uredi]
U Hrvatskoj, serija se emitirala na RTL Televizija.
U Izraelu , serija se emitirala na Channel 3.
U Brazilu, serija se emitirala na kanalu Sony Entertainment Television.
U Sinagapuru, serija se emitirala na Channel 5.
U Australiji, serija se emitirala na Channel Nine.
U Austriji , serija se emitirala na ORF 1.
U Francuskoj, serija se emitirala na TF1.
U Mađarskoj, serija se emitirala na RTL Klub.
U Indoneziji , serija se emitirala na Global Tv.
U Italiji , serija se emitirala na Italia 1.
U Nizozemskoj , serija se emitirala na RTL 4.
U Poljskoj, serija se emitirala na Polsat.
U Rumunjskoj, serija se emitirala na Pro Cinema.
U većini zemalja Latinske Amerike, serija se emitirala na Sony Entertainment Television.
U Španjolskoj, serija se emitirala na Canal+.
U Novom Zelandu, serija se emitirala na TV3.
U Velikoj Britaniji, serija se emitirala na LivingTv.
Na Filipinima, serija se emitirala na ETC Entertainment Central, kasnije na QTV-11.
U Čileu, serija se emitirala na Chilevision.
U Ekvadoru, serija se emitirala na Teleamazonas.
U Njemačkoj, serija se emitirala na Pro7.
U Irskoj, serija se emitirala na RTE Two.
U Kanadi, serija se emitirala na CTV.
Na Tajlandu, serija se emitirala na UBC Series.

Obavezno pogledajte tu seriju.Pozzz







| Komentiraj (51) | Printaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.