< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (21)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Uovom blogu možete dobivati savjete,dopisivati se ,slušati muziku i komentirati zato ugodnu zabavu želi vam
ana P.S ako se želite dopisivati sa menom pošaljite mi mail na anica1@net.hr








Linkovi i super blogovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tina
Luce
Baki
Karla
Ria
Jelena i Mirna









Create a Lava Lamp


O meni

burninmadgreedyheadbangmouthwashbangeekJa sam po karakteru vrlo dobra osoba.
Imam živaca za svakogarolleyesali kad puknem onda puknemheadbang Ponekad sam vrlo ljuta burninmad rasplansan se u sekundi.Imam čudne trenutkeeeknutludkada puknen.Kad se zaljubim cerek onda se odselim u oblake.Najdraže pijevaćice su mi Shakira,Rihanna,Madonna.....i mnoge druge.Obožavan životinje a osobito mace i pse.Jamćim vam ako posjetitemoj blog neče faliti nićegaludnutcerekrolleyesheadbangburninmadpuknuculjubavi,mržnje,bombi i drugog.
Eto to to zato caoooooooo i posjetite me mahwavecerekkissrolleyescoolwinkyesyes
The Dogs štenci
Photobucket - Video and Image Hosting
Dmica i Skitnica
Photobucket - P<br />
Video and Image Hosting
Pravi prijatelji
Photobucket - Video and Image Hosting
Veseli dalmatinac

Veseli dalmatinac2

Maca (vrlo zbunjena)

Cool maca

image hosting file

image hosting file


Evo nešto da znate koliko je sati

Mali Winny
Myspace Codes
Myspace Codes
Mali mali Winny
Myspace Codes
Myspace Codes
mali mali Winny
Myspace Codes
Myspace Codes
Mala svinja
Myspace Codes
Myspace Codes

Moji prijatelji

Imam mnogo
prijatelja no najbolje su mi Simismijeh,
Ninayes,Kikewink,
Ćubinaughty,
Karladead,Lanacool,.....
Imam još puno prija ali ove su mi
najdražecerek
Imam i mnogo prijatelja Tindead,
Tonithumbup,
Filipwink,Markohrvatska,
Korda naughty i još
mnog ali oni su mi
oni su su mi super
image hosting file

Friendster

Friendster

Friendster




























srijeda, 14.02.2007.

Par slika

Evo vam mala podrška ako se ikad uvrjedite ili budete tužni

sladak ali dinamitan

i mace se vole



| Reci nešto... (2) | Printaj... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.