ponedjeljak, 10.04.2006.

da prvo objavim sretnu vijest, nemoguću vijest, ali ipak istinitu, uz svo silno prežderavanje i samo uz povećanje kvalitete treninga (znači trenirala sam više i jače) i pala sam na 62 kile!!!! Znači prvi cilj -obavljen i više od prvog cilja, znači kasnije nego što je tražilo zadano vrijeme, ali ipak uspješno! Samo se nadam da to nije bilo slučajno i da ću zadržati tu kilažu!

Cure, kada će izazov završiti da mogu objaviti tko je pobjednik???



Uskoro će državno, krajem četvrtog mjeseca i za to moram imati snage, tako da ništa od drastičnih dijeta. ali nakon njega počinjem sa vodenim danima i sa vježbanjem povraćanja, ali ću se time služiti samo ako sam jako pogriješila. i počet ću pit one encian tablete za mršavljenje na bazi jabučnog octa.
od 1.5. kreće opet ona dijeta 15 kg u 15 dana, bila s sam na njoj samo 4 dana, ali sam primijetila da mi je ubrzala metabolizam, što je jako dobro!

- 13:38 - Don't just fade away ( 13 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©