ponedjeljak, 13.03.2006.

evo, prošao je vikend i ulazimo u novi tjedan... novi tjedan, nove odluke.. do sada nisam jela poslije šest, a sada neću poslije pet, tako ću si svaki tjedan skratiti vrijeme... još tri tjedna do državnog... tjedan dana do upoznavanja s vama... no, možda me neće biti ovdje, vidljela sam da vas je puno iz zg-a pa bismo se mogle naći... uskoro će doći i kraj školske godine... tri mjeseca - brzo će to proći..
a znate što tada dolazi? ljeto - more, kupanje, sunčanje i ono najgore - badići... joj... ne
sa sobom ću od sada nositi sliku mora i sliku badića... ja ne želim u badiću izgledati očajno... ako me to neće potaknuti na ne jedenja onda ne znam što će...
meni najveći priblem stvaraju slatkiši... što mi vrijedi to što cijeli dan nisam ništa jela kada navečer pojedem kockicu čokolade... grozno!
svakim danom radim sve više trbušnjaka i ne smijem preskakati, pijem puno vode i izbjegavam gazirano...

cure šaljem vam pozdrav i veliku pusu!
****cmax!****

- 13:39 - Don't just fade away ( 20 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

                                                    Designed by: Nlo©