Moji snovi, maštanja, osjećaji..

*..ne znam..ponekad sam zbunjena..*
*..možda očekujem previše..a možda ipak i ne..*
*..ne tražim da sve bude savršeno, najbolje je kada se sve pomalo uzburka kada je najpotrebnije..*
*..sanjam o mnogo čemu..od najsitnijih stvari do onih koje trebaju ostati u mojoj glavi..*
*..svaki dan se ulovim u trenutku kada maštam (najčešće pod geografijom..ccc..=)..), maštam o mnogo čemu..*
*..zbog moje burne naravi mnogi ljudi me ne mogu shvatiti, drugačija sam i to je ono što njih muči..a ja sebe samu, baš zbog te različitosti volim..*
*..stvar koju oni ne razumiju je zapravo to što me ne brine previše tko što misli o meni, što imam svoje JA i što ne dam da me se gazi..ne razumiju ni moju potrebu za samoćom..ne tražim da me razumiješ, niti da mi se prilagodiš već jednostavno da postigneš onoliko koliko možeš, da daš svoj maksimum i da živote drugih ljudi ostaviš i brineš o svome..*

Mane i prednosti browneyedprincess...=)

*..mane..* :cry
- previše pričam
- preosjećajna
- osvetoljubiva
- sklona cijeli dan provesti ljenčareći belj
- small sam - samo 170 cm =)
- spremna dati sve osobama do kojih mi je stalo - što se ponekad vrati na pogrešan način
- uvijek se baš meni golub posere na neki dio tijela..=)..a mora nekome, al' kud baš meni???
- kad uđem u neki svoj film ne može me se ni bagerom izvući iz njega
- čim vidim jednu od buba i ostalih stvari kojih se bojim, nekontrolirano vrištim pa ljudi misle da sam pukla
- spremna sam zgaziti osobu koja me povrijedi i to na način koji najviše boli
- spremna gladovati samo kako bih dobila komad odjeće ili nešto što mi se sviđa

*..prednosti..* : rolleyes
- maštovita
- dajem sebe cijelu kada mislim da je nešto vrijedno toga
- po cijele dane nasmijana (a šta ćeš kad imam lijepe zube..hehe..)
- oprezna
- ne histeriziram zbog toga što mi je netko u zadnji čas rekao da ne može ići sa mnom van, uvijek ima način na koji se da iskoristiti večer
- obožavam se sa svima zezati i sprdati, i nitko me ne može uvrijediti (ali ako uspije tu je kraj priče između nas)
- kad se zaljubim u oblacima sam
- cijelu sebe dajem prijateljima, uvijek sam tu kad me trebaju..bilo da je nešto u vezi škole što i ja ne razumijem spremna sam naučiti da bih njima olakšala ili da se radi o njihovim osobnim problemima
- uvijek imam dobar savjet koji većina i prihvaća
- ne bojim se horora - de lol tko se toga još boji???
- ne djelim ljude po nekim razredima..kao npr. bogati, siromašni, lijepi, manje lijepi, niski, visoki..toga nema kod mene..

by:Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

*..jednostavno moja razmišljanja...ono što me čini sretnom, ono što me čini tužnom..osvrti na neke događaje..*
*..komplicirana osoba jesam, ali ne znam koliko..procijenite sami..*
*..sebe kao sebe volim..i nitko me nema pravo mijenjati..*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

FROJNDOVI I FROJNDICE

*..MaWeNa LoReNyCa..*
*..ringišpilka..*
*..emmy..*
*..daughter of rage and love..*

Malo o browneyedprincess...

*..browneyedprincess je komplicirana djevojka..*
*..čitavih 16 godina..*
*..svaki dan živim kao da je zadnji, iskoristim ga najviše što mogu, opuštam se i živim bolje od mnogih..*
*..pišem mnoge stvari, od zezanja do osjećaja..mnogi su oduševljeni mojim radovima..jednog dana ću ih možda i ovdje objaviti..*
*..tko me ne voli, ne mora - nikoga ne tjeram..*
*..živim za svoje prijatelje, za svog malog..*
*..jako osjećajna osoba, koju se lako povrijedi..*
*..osvetoljubiva osoba, koja vrati milo za drago..*
*..mala maza, koju se mora zagrliti najmanje 50 puta dnevno..*
*..volim male sitne nježnosti, riječi su dovoljne..a povraća mi se na sve one izraze tipa šećeru mali, najljepše moje itd., to isključivo sada i po prvi put može (ne znam zašto sam mu to dopustila???) reći moj mali..*
*..browneyedprincess ne podnosi ljude koji su dvolični, one koji misle da su popili svu pamet ovog svijeta, one koji te trebaju kad im je gusto, a kada tebi trebaju ne znaju vratiti onim što su dobili..*
*..mrzim skakavce..=).., zmije, sve oblike kukaca (ako se nađu u mojoj blizini), najviše se bojim pauka i morskih pasa..*
*..volim čokoladu..ali bih radije pojela jedan odrezak, nego jednu čokoladu..(dajte nešto konkretno da se ja najedem)zaliven, jako luda za psima, morem, druženjem, sprdanjem, ljubljenjem...=)..obožavam vrijeme provoditi u prirodi, na nekoj klupici ili ležati u travi..*
*..ponosno idem u ekonomsku školu..2. razred..najbolja škola, nakon koje imate budućnost..(ne podcjenjujem ostale škole)..*
*..sretna i zadovoljna svojim životom, koji ni u jednom pogledu nije savršen ali je meni predobar..*
*..ponekada se osjećam osamljeno..ali isključivo zbog problema koji nastupe..*
*..ponekad trebam mir koji je jako teško naći ovih dana, odvojim se od svih i ispraznim glavu..vratim se sretna i zadovoljna..*
*..kada se zabavljam - zabavljam se..stol je mojparty..daj mi cajke, daj mi bilo što na što se može plesati i pokažem se u najluđem izdanju..*
*..oduševljena sam životom i ne mogu razumjeti što se događa u osobama koje pomišljaju na samoubojstvo ili pak na ubijanje nekog drugog čovjeka..*
*..obožavam djecu, pogotovo male bebe..precute su..ljubim mog Leona..*
*..uživam u upijanju sunca, u upijanju mirisa prirode (ne mislim na mirise s farme..=)..), u samom gledanju presijavanja mora..uživam u šetnji gradom, u sjedenju na klupici, u voćnoj salati...mmm..*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
*..promislim prije nego uzmem nešto što se stavi pred mene..*

Još jednom ja..jeeeij..svi ste sigurno sad happy..=)))..hhh..

Evo ovako..za početak da kažem..
Da sam u posljednjih nekoliko dana kao Petar Pan.. Samo letim od čovjeka do čovjeka, dođem kući, onda netko treba nešto.. No bit će bolje.. =))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opet moja ljubav prema proljeću i ljetu.. Danas je bilo prekrasno.. Od 7 sati, ja imala 3 slobodna i nisam imala zadnji..
Čim su nas pustili, ja sam sebi zauzela klupu.. Legla, opustila se, zaspala.. Imala sok kraj glave.. Sunce me je pržilo, vjetar se poigravao mojom kosom.. Predivan osjećaj.. Onda su me probudili ljutiti povici ljudi oko mene, jer nisu imali gdje sjesti.. Pa nisam ja kriva što mi se malo prispavalo..cry
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bila sam tako opuštena cijeli dan.. Presavršeno.. Nasmijala sam se milijun puta (izjave slijede na kraju posta..).. Malo smo se posjetili ja i babes..
Čak sam uspjela nahuškati jednog psa na prijateljicu, pa je ženska trčala kao gazela preko travnjaka..=)).. A morala sam kad je mene živcirao, pa ga je trebalo prebaciti na neku drugu osobu..=))..To vam je izgledalo otprilike ovako..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uglavnom, cura sada ne priča sa mnom..belj. A nema veze, oprostit će mi za jedno 2-3 dana.. Malo sam zaigrana, ali nema veze..=))
Ja to volim, kad se ideš zabaviti a ne sjediti u nekom mračnom kutku, zarobljen u sjećanjima.. Jer nijedan čovjek ne može biti osamljen.. Nijedan čovjek nije otok sasvim sam za sebe, svi smo mi dio kontinenta..
I to je citat koji drži vodu.. Jer nitko od nas ne može biti sam, potreban nam je netko, makar to bila malena beba, netko koga osjećamo, netko tko se pomiče, netko tko diše..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prijatelji su najvažniji, pravi prijatelj je uvijek tu uz tebe.. Upravo ovdje sam pronašla prekrasnu osobu, koja zaslužuje sve najbolje, moja mala Lorenica.. Ljubav moja.. Hvaja ti.. Stvarno si dosad poslušala dosta toga..=).. Evo ti ovaj citat pa ćeš shvatiti nešto..
In dark and loneliness they are strongest; they will not openly attack a house where there are lights and many people - not until they are desperate...
(od sad se toga držim..)
Sada dosta o tome..=)).. Na redu su izjave ovih mojih budala od danas..
GEOGRAFIJA:
Prof: O čemu ovisi izbor lokacije?
Uč: O mjestu...no

Prof: Što se danas najviše koristi kao sirovina u industriji?
Uč: Sunce...zujo

Prof: Gdje se industrija prvo počela razvijati?
Uč: U Sjedinjenim Amerikanskim Državama...lud

Prof: Daj isključi tu vibru!! (mob vibrira na satu nekome)
Uč: Da, jesi čula? Isključi vibrator...dead

Prof (objašnjava nakon djeljenja komada): Svi bi vi htjeli prava,a da ne izvršite svoje obveze,a ne možete dobiti obveze dok ne izvršite prava...bang

Prof: Avioni su postali brži i veći primjenom mlaznog motora, da ne kažem zrakoplovi!
Uč: A šta zrakoplov i avion nije isto?smokin

Prof: Čega ima više na Zemlji, nafte ili vode?
Uč: Nafte..bangnamcor

1.uč: Jel Frankfurt ima najveći aerodrom u Europi?
Prof: Da, Frankfurt, pa London pa zatim jedan Francuski...
2.uč: A nakon toga VINKOVAČKI VRABAC...eek

1.uč: Mogu li ju odvesti do stana loše joj je?
Prof: Naravno da možeš.
2.uč: Ma nemojte da ju ona vodi, neće se znati vratiti u školu, ipak je ona iz Nijemaca..belj
1.uč: De shut the fuck up..

Uč: Jel možemo do pekare prije zvona?
Prof: Naravno da možete..
(odu oni ali ne zatvore vrata)
Prof(dere se): Šta ne zatvarate vrata munje jedne..lud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


P.S. Nadam se da nisam previše zamarala... Zahvaljujem se onima koji su mi pročitali post, znam da je dugačak, ali meni je ok.. Pussseka ljudi..


|srijeda, 09.04.2008. , 20:03|

|
Komentari (324) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.