Moji snovi, maštanja, osjećaji..

*..ne znam..ponekad sam zbunjena..*
*..možda očekujem previše..a možda ipak i ne..*
*..ne tražim da sve bude savršeno, najbolje je kada se sve pomalo uzburka kada je najpotrebnije..*
*..sanjam o mnogo čemu..od najsitnijih stvari do onih koje trebaju ostati u mojoj glavi..*
*..svaki dan se ulovim u trenutku kada maštam (najčešće pod geografijom..ccc..=)..), maštam o mnogo čemu..*
*..zbog moje burne naravi mnogi ljudi me ne mogu shvatiti, drugačija sam i to je ono što njih muči..a ja sebe samu, baš zbog te različitosti volim..*
*..stvar koju oni ne razumiju je zapravo to što me ne brine previše tko što misli o meni, što imam svoje JA i što ne dam da me se gazi..ne razumiju ni moju potrebu za samoćom..ne tražim da me razumiješ, niti da mi se prilagodiš već jednostavno da postigneš onoliko koliko možeš, da daš svoj maksimum i da živote drugih ljudi ostaviš i brineš o svome..*

Mane i prednosti browneyedprincess...=)

*..mane..* :cry
- previše pričam
- preosjećajna
- osvetoljubiva
- sklona cijeli dan provesti ljenčareći belj
- small sam - samo 170 cm =)
- spremna dati sve osobama do kojih mi je stalo - što se ponekad vrati na pogrešan način
- uvijek se baš meni golub posere na neki dio tijela..=)..a mora nekome, al' kud baš meni???
- kad uđem u neki svoj film ne može me se ni bagerom izvući iz njega
- čim vidim jednu od buba i ostalih stvari kojih se bojim, nekontrolirano vrištim pa ljudi misle da sam pukla
- spremna sam zgaziti osobu koja me povrijedi i to na način koji najviše boli
- spremna gladovati samo kako bih dobila komad odjeće ili nešto što mi se sviđa

*..prednosti..* : rolleyes
- maštovita
- dajem sebe cijelu kada mislim da je nešto vrijedno toga
- po cijele dane nasmijana (a šta ćeš kad imam lijepe zube..hehe..)
- oprezna
- ne histeriziram zbog toga što mi je netko u zadnji čas rekao da ne može ići sa mnom van, uvijek ima način na koji se da iskoristiti večer
- obožavam se sa svima zezati i sprdati, i nitko me ne može uvrijediti (ali ako uspije tu je kraj priče između nas)
- kad se zaljubim u oblacima sam
- cijelu sebe dajem prijateljima, uvijek sam tu kad me trebaju..bilo da je nešto u vezi škole što i ja ne razumijem spremna sam naučiti da bih njima olakšala ili da se radi o njihovim osobnim problemima
- uvijek imam dobar savjet koji većina i prihvaća
- ne bojim se horora - de lol tko se toga još boji???
- ne djelim ljude po nekim razredima..kao npr. bogati, siromašni, lijepi, manje lijepi, niski, visoki..toga nema kod mene..

by:Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

*..jednostavno moja razmišljanja...ono što me čini sretnom, ono što me čini tužnom..osvrti na neke događaje..*
*..komplicirana osoba jesam, ali ne znam koliko..procijenite sami..*
*..sebe kao sebe volim..i nitko me nema pravo mijenjati..*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

FROJNDOVI I FROJNDICE

*..MaWeNa LoReNyCa..*
*..ringišpilka..*
*..emmy..*
*..daughter of rage and love..*

Malo o browneyedprincess...

*..browneyedprincess je komplicirana djevojka..*
*..čitavih 16 godina..*
*..svaki dan živim kao da je zadnji, iskoristim ga najviše što mogu, opuštam se i živim bolje od mnogih..*
*..pišem mnoge stvari, od zezanja do osjećaja..mnogi su oduševljeni mojim radovima..jednog dana ću ih možda i ovdje objaviti..*
*..tko me ne voli, ne mora - nikoga ne tjeram..*
*..živim za svoje prijatelje, za svog malog..*
*..jako osjećajna osoba, koju se lako povrijedi..*
*..osvetoljubiva osoba, koja vrati milo za drago..*
*..mala maza, koju se mora zagrliti najmanje 50 puta dnevno..*
*..volim male sitne nježnosti, riječi su dovoljne..a povraća mi se na sve one izraze tipa šećeru mali, najljepše moje itd., to isključivo sada i po prvi put može (ne znam zašto sam mu to dopustila???) reći moj mali..*
*..browneyedprincess ne podnosi ljude koji su dvolični, one koji misle da su popili svu pamet ovog svijeta, one koji te trebaju kad im je gusto, a kada tebi trebaju ne znaju vratiti onim što su dobili..*
*..mrzim skakavce..=).., zmije, sve oblike kukaca (ako se nađu u mojoj blizini), najviše se bojim pauka i morskih pasa..*
*..volim čokoladu..ali bih radije pojela jedan odrezak, nego jednu čokoladu..(dajte nešto konkretno da se ja najedem)zaliven, jako luda za psima, morem, druženjem, sprdanjem, ljubljenjem...=)..obožavam vrijeme provoditi u prirodi, na nekoj klupici ili ležati u travi..*
*..ponosno idem u ekonomsku školu..2. razred..najbolja škola, nakon koje imate budućnost..(ne podcjenjujem ostale škole)..*
*..sretna i zadovoljna svojim životom, koji ni u jednom pogledu nije savršen ali je meni predobar..*
*..ponekada se osjećam osamljeno..ali isključivo zbog problema koji nastupe..*
*..ponekad trebam mir koji je jako teško naći ovih dana, odvojim se od svih i ispraznim glavu..vratim se sretna i zadovoljna..*
*..kada se zabavljam - zabavljam se..stol je mojparty..daj mi cajke, daj mi bilo što na što se može plesati i pokažem se u najluđem izdanju..*
*..oduševljena sam životom i ne mogu razumjeti što se događa u osobama koje pomišljaju na samoubojstvo ili pak na ubijanje nekog drugog čovjeka..*
*..obožavam djecu, pogotovo male bebe..precute su..ljubim mog Leona..*
*..uživam u upijanju sunca, u upijanju mirisa prirode (ne mislim na mirise s farme..=)..), u samom gledanju presijavanja mora..uživam u šetnji gradom, u sjedenju na klupici, u voćnoj salati...mmm..*
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
*..promislim prije nego uzmem nešto što se stavi pred mene..*

Pjesjatko..=)))..Sjetna sam..jea jea..=)))

Evo ga... Napokon.. Dan kakav sam čekala..
Napokon imam snage za sve..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad dođe zima, snijeg, tmurni dani, mrak u 6.. Prestrashno.. Dođe ti da se ucmekaš (a ako si moja stara, onda slaviš..o em đi...)..
Ne možeš se buditi ranom zorom u pol 6 kad treba u školu, makar ti otišao spavati u 5 popodne.. Svi su usporeni, namrgođeni, kažeš im nešto svi se napizde (ispričavam se najdublje)..
A sada.. Svi imaju novu snagu.. Svi su raspoloženi, svi nešto rade, nikome ništa ne predstavlja problem.. Jedva sam to dočekala.. wink
Kako je lijepo ustati se ujutro, a sunce te opizdi.. Nisi umoran premda si legao sinoć u 2..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dođeš u školu, netko te izbaci sa sata... Ke kjut.. sretan
SLUŠAJ ZAŠTO MILI RODE:
Mi na vjeronauku, i nešto on brblja o braku, djeci i nevjeri.. I sad mene zanima nevjera naravno..naughty I daje on nama primjer kako muž dolazi kući, i žena kaže da vodoinstalater danas nije uspio popraviti što je trebao pa će doći sutra u isto vrijeme (kad muža naravno nema doma).. I ja se bez beda ustanem i kažem mu: A daj vi malo ubrzajte priču i recite mi jel vodoinstalater na kraju popravio glavnu cijev? I čovjek se raspojaso i izbacio me..nut..wow sva sam zbedirana..da loooolchina..=)
I sad da nastavim... Malo o mom raspoloženju..
Sinoć sam se zakocenila od smijeha s babesom..joooj..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas vam ja lijepo u busu, skoro se upišam (a tko mi kriv kad sam mislila da mogu trpiti..).. Ma nema to utjecaja na mene, toplo jeee...belj
Onda sam se skuhala ko ćufta..(zezam se)..=)
Malo sam išla preko polja, da si skratim put jer sam stvarno morala pišati, ali imala sam potporu mog frenda Shitka..nut
Uglavnom više ne želim zamarati, javim se soon...=)
Pusssee...
INĐOJ JOR LAJF...headbangdead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


|ponedjeljak, 07.04.2008. , 15:47|

|
Komentari (370) | Da/Ne| Print| ^







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.