Happy new year ili nešto tako.. - ??****O mom životu****?? - Blog.hr
Design: *Marija.* // Slika: *DeviantArt.*
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On / Off

Opis bloga

Tu čete naći svašta. Nemoj kliknuti!!!!!!!!

Nešto o meni:






Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator




Moje ime je Ivana.
Prezime vam neću reći kao što to ni ostali ne kažu.
Rođena sam 24.10.1996. u Osijeku.
Živila sam u Petrijevcima,ali sam se preselila u Ladimirevce tako da sada punih sedam ili osam godina živim u Ladimirevcima.
Idem u 6.b razred i sve sam razrede prošla sa 5!!!
Imam brata Vedrana koji ide u 1. Srednje u Valpovo.
Nažalost nemam kućnog ljubimca ali se nadam da ću ga dobiti. naughty
Naj grupa mi je System Of a Down.
Imam simpu,ali vam neću reći kako se zove.
Naj frendice mi je jedna i jedina NIKOL,a one dobre su mi Maja,Larisa,Ema,Barbara,Katarina,.......
Naj piće mi je ledeni ćaj od brusnice i breskve,a naj jelo fiš njami
Boja kose mi je smeđa,a tako su mi i oči smeđe boje.

Image and video hosting by TinyPic

&rarr moj mobitel
&rarr simpatiju
&rarr komp
&rarr glazbu
&rarr moj iPod
&rarr moj blog

Image and video hosting by TinyPic

&rarr lažljivce
&rarr umišljene
&rarr povrće
&rarr geografiju
&rarr kada mi zapovijedaju

Image and video hosting by TinyPic

&rarr Nema vrijeđanja
&rarr Nema psovanja
&rarr Ako ti se nesviđa moj blog imaš crveni X u gornjem desnom kutu pa klikni na njega
&rarr Vraćam sve kommove
&rarr Tko mi ostavi 10 ili više kommova dobiva 2 komma gratis
&rarr Tko mi ostavi 1 do 9 kommova dobiva 1 komentar gratis


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


Linkovi

Ova prazna mijesta mogu biti vaša ako ostavite samo jedan komentar (ili ako se javite da bi ste u linkove)..

smijeh Kaykin blog s dizajnima,avatarima....
smijeh Kaykin obični blog
smijeh Sweet Petra
smijeh Tina i Nina
smijeh Andrijana
smijeh Bubble gum
smijeh My Totaly cool world
smijeh Lara
smijeh Anna Mortis
smijeh Just read my story 1
smijeh Just read my story 2
smijehKaykin i Lein blog
smijeh Lein blog
smijeh Jedna cura
smijeh Sad Princess
smijeh Forewer Friends
smijeh Moj Opiceni Život
smijeh Maja Sasawa Curica
smijeh Mala Cujica
smijeh Mi Smo Djeca Veselaaa
smijeh Little-Star
smijeh Majin Ludi Svijet
smijeh Crazy Girl
smijeh Sunflower Diary
smijeh Mala-Sasava
smijeh Blog moje prijateljice Nikol
smijeh Mia
smijeh MaLA ZaCoPAn3
smijeh Spoiled Brat
smijeh Twilight girl
smijeh


Uzela avatar uzela i banner. :)
by kayka

Pomozimo maloj Anji

Koliko vas je bilo na mom blogu..

Free Hit Counters
Free Hit Counters

Malo slikica.....




Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music


Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music


Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music


Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music


Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music


Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music


Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music


petak, 02.01.2009.

Happy new year ili nešto tako..

Evo mene ponovno sa novi postom i sa novim dizzom!
Također evo mene i sa novom obavijesti.
Ovo što slijedi crveno je vrlo bitno tako da svi to morate pročitati.
KOLIKO VI MENI DATE KOMENTARA TOLIKO I JA VAMA,ALI SAM SADA UVELA PROMIJENE. AKO VI MENI OSTAVITE 5 KOMENTARA JA VAM VRAĆAM 6 ZATO ŠTO SVAKOM DAJEM 1 KOMENTAR GRATIS!!!! TO ISTO VRIJEDI I ZA 1 KOMENTAR,VI MENI 1 JA VAMA 2.
Idemo sada dalje...
Na Novu Godinu sam ostala kod kuće jer mi se nikuda nije dalo ići.
Kada smo odbrojili 5,4,3,2,1,0!!!!!!!! Sretna Nova Godina!!!! svi smo si čestitali. Onda je oko pola jedan ujutro došla ujna koja je bila do 3 sata ujutro. dead Gledala sam ko zolj eek
Gledali smo nekakav smiješni film sa Adamom Sandlerom koji se zove..Ma neznam. rolleyes
Onda je počeo padati snijeg,pa sam se ja radovala...ZzZzZz.....
Danas mama nije išla raditi. Išla je na neku inventuru u trgovinu kod ujne.
I da zaboravila sam vam reči. Imam komp u svojoj sobi!! Moljakala sam tatu da mi ga premjesti u sobi i je,popustio je!
Danas je oko 3 došla moja frendica Nikol. Bile smo u mojoj sobi na kompu.
Ona je bila na facebooku i dopisivala se s nekim koga poznaje,a ja sam sjedila i gledala ju kako se dopisuje. nut
Onda sam ja išla kod nje i putem smo se zabavljali u snjegu.
Bila je sama kod kuće pa smo mogli radit šta oćemo. dead
Zato smo upalili njen komp,uzeli sok party,otvorili čokoladu s rižom njami i uživali. Otišla sam doma oko 7 i 15.

Slikice:

Nikol je malo pozirala (glupirale smo se )

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam malo pozirala (glupirala sam se )

Image and video hosting by TinyPic

- 20:46 - Komentari (659) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.