nešto na brzinu

evo javljam se na brzinu.......nešto mi se ne da pisati........cijeli mi je tjedan u k......no samo me moj dečko razveseli i hvala mu na tome,da nema njega ne znam što bi...danas sam bila vani sa dečkom i uhvatila nas je kiša,katastrofa........no moram i to probati....eto to je sve od mene........znam da vam je moj blog dosada,ali šta ćeš kad sam i ja sama po sebi dosadna..pozz tonki,borni,antiši,luciji.......


10.03.2007. | 21:59 | 15 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

ma moja trkeljanja............


myspace
Glitter Graphics


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr


Anita
Tonka
Borna
Valentina
Matea
Jurica&Josip




meni super pjesma..........







Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for


Zovem se Željka i živim u malom mjestu pokraj Vinkovaca koje se zove Rokovci.Rođena sam 10.12.1992.g.,a to znači 14.g.Volim čokoladu,plišane igračke,Boga,obitelj,svoje frendove.Ne volim ljude koji me smatraju da se pravim važna,a još me ni nisu upoznali,laž,kišu.U sretnoj sam vezi sa dečkojim koji me stvarno voli i kojeg ja volim.Ja sam vam vrlo otvorena osoba,ali i jako tvrdoglava.....slušam sve....bavim se odbojkom već 4 g.,a volim i rukomet i plivanje....