nedjelja, 03.09.2006.

...

Jučer samo bili kod sare na rođendanu ...prespavali smo tamo ...makar nitko osim par bisera koji su u 6ujutro zaspali , nije spavao ...

Bilo nam je savršeno ..neznam kada sam se tako dobro zabavila ...istina da sam napravila neke stvari koje u drugim okolnoistima nikada ne bih ali jebiga ...zabavila sam se i to je važno kaj ne ? ....
Joj bilo nam je presmiješno ..rofl
Došla sam doma u 9ujutro i u 10 sam zaspala...i spavala sam do 12:30 ..onda sam bila u king crossu , mali shopping i kasnije na ručku ...
Preumorna sam ...a sutra se sa sarom i ostalima nalazim na stanici u 7 ,ljudi u 7 !!!!Inače sam se za osnovnu u pol osam dizala a sutra u pol 7 najkasnije..užas...
Sad smo bili malo u Colossu , prepričavali događaje od jučer tj .danas ...i tako ...dobar dan je bio ...=) ..samo jos da mi glava ne puca ...headbangheadbang

Evo stavit ću vam neke slike ..Prvo Ja i Mare...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Drugo opet Mare i Ja..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mare i Josić ..tj . Mare i Moj Raz-Bu..roflroflrofl...Inače za one koji nezaju ja i josić smo pri rođenju razdvojeni i inače smo brat i sestra ...=)) ddddda..Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo sara reže tortu ..koju ja nisam probalaaaayesnonoFree Image Hosting at www.ImageShack.us
...e sad moram ići ...znate ujutro je škola ...ajme čudo zvuči ...ali bolje mi je da se navikne ..javim se sutra ..da vam ispričam dojmove iz novog razreda ..!!...Jedva čekam ...

Barem ..mislim ..Pusa svima ..Image Hosted by ImageShack.us

I za kraj 4 best frendice 4ever Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Fali nam Iva ...koju isto obožavamo ..pa evo iva ..šaljem ti ogromnu pusu ...najbolja si ...kiss ...
Pozdrav još : Sari , Tei , Mare , Josiću - raz-bu - i daniri koja nam je napavila saaavršene sendviče jučer ..thnx ...


By : Pamwink

- 21:57 - Spread your wings ( ukupno: 18) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.