ponedjeljak, 28.08.2006.

Meni se ne spavaaa pa ću vam pričati o ljubavi ...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
..Evo me tu ..lezim i povlacim se po krevetu ..ne spava mi se jos ..pa sam odlučila post napisati...bili smo danas u colossu malo ...bilo je super ..sarica mi se vratila ...jube moja preljepa ...jedva sam je dočekala ...
Mare i Josić su se pomirili ...tak sam sretna ..bas sam joj u komentarima napisala ...ja sam njihov najveći obožavatelj ...najozbiljnije ..moja privatna sapunica ...ona koja neželim da završi ...ko' rubi ..=))

Ja sam tak deprmirana ...mislim to tak nije fer ...mislim život ...
Svi su oko mene zaljubljeni , Mare , Josić , Teica , Tamy ...Anotnio mi je tak priču sad jednu ispričao uopće nije važno o čem se radi ali mi je tak slatko to bilo ...Baš ljepo...
Ja fakat nisam izbirljiva kaj se dečki tiče ...važno mi je samo da je viši od mene =))) i da je dobar ....(plave su oči plus ..+ =)
..nije baš da tražim nekoga već bi se samo.... željela zaljubiti ...
Uopće ne tražim puno ali se teško zaljubljujem ...čak i oni kojim se sviđam koji bi htjeli biti samnom ...ja neželim ...ne zbog njihovog izgleda ...stavrno ne ..to je najmanje važno ..(ali važno je ..da ne ispadem sad neka dvolična) nego nemogu biti s nekim u koga nisam zaljubljena...

I tako ja sad tu na kompu visim ...u 1:15 ...umjesto da sanjam nekoga dečka ...Ima ih toliko slatkih i zgodnih ali ...no

Zapravo ...nema ...

Na cijelom kvartu ima mozda 4-5 dečki koji su stvarno simpa i zgodni ...ostali su il umišljeni noblablabang...užas ... ili neznam ...totalno nedotupni tj. nepristupačni ...nisu uopće simpa ..

Od sada di god budem išla ...držim oči širooom otvorene , najozbiljnije ..tko zna možda mi je budući čeka blizuuu mene ...sam ja po običaju ne kužim ...


I za kraj ...pa nije bez razloga naslov moga bloga bio _ ALL WE NEED IS LOVE_cerekcerek

To je istina ako imas s nekim podjeliti sve ..i sretne i tužne dane , ako imaš nekoga za koga znaš da mu je stalo do tebe ...sve je puno puno lakše ..
Ja zasada to nemam ...nažalost ..ali valjda će se i meni jednoga dana dogoditi ljubav ...do tada uživam ovako kako je ...s super frendicama ...i normalno ...potajno se u sebi nadam ...

Ljubavi ...

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

- 01:24 - Spread your wings ( ukupno: 18) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.