četvrtak, 24.08.2006.

Mrzim naaaslove !!!!!!!1

Danas smo mare tea i ja bile u gradu ...baš nam je dobro bilo ..Teica nas je nasmijavala do suza s započetak svojim cipelicama na visoku petu i sa provalama ..

Kupovale smo sweet bilježnice za školu...tea i nije bila oduševljena ...eeknono
ALI ..heh ja i Mare smo i za nju bile oduševljene ..sve je taaako ..? kako ? rozo ..i preslatko ...najradije bih cijeli dućan otkupila ..yessmijeh

Na putu doma nas je kišaaa ulovila ..ali nije nam previse smetalo ...fora je bilo ..osim tei naravno ona je imala poteškoća s hodom ..wink

Moj blog postoji već skoro 6 mjeseci ..brzo je prošlo ...heh ..pa bilo nam je dobro kaj ne ?
Pisala sam o sveeemu ...ponajviše sportu i svakodnevnim događanijma ..yes...
evo danas ću o srednjoj ...neznam dal mi je drago ili ne ...iskreno malo žalim zbog upisa u desetu ...jer čujem da su svi metalci i ti tamo a meni to definitivno ne paše ..nije da imam nešto protiv njih ..više oni imaju protiv mene i mojih frendica ..
Čak smo se ja i tea u 4.mislile seliti ...odmah na početku ...tamo imamo 2 frenda ...super super super su i nadam se s njima ostati u kontaktu ...ostali me dečki iz bivšeg razreda više nezanimaju ...ok ..možemo se nekad naći i popričati ..dapače ali ..sumnjam da ćemo se redovito viđati ..s mojim kokama ću se sigurno viđati ...to su mare ,tea ,sara ,iva ...a i jos nekima ..
Neznam da li sam se to ja promjenila preko ljeta ili kaj ..ali neki koji su mi prije ljeta bili pojam zgodnosti i simpatičnosti sad su mi suprotno ..pojam antipatičnosti , djetinjastog ponašanja i bez uvrede ikome ne baš zgodnog izgleda ( nonamcor) više suprotno ..Svaka čast iznimkama ...

Evo sada neke sličice ...
Ovo je za moju Ljepoticu Mare
Image Hosted by ImageShack.us

Heh ovo mi je tak fora...Image Hosted by ImageShack.us a čuj i istina je ..evo kad smo sad kod njega ..i njegova slika...ove zelene oči mi izluđuju ...on je stvarno legenda ..jedan jedini ..po svemu od pjesama do izgleda je poseban i usput savršen ..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us..evo još jedna slika ovog ljepotana ..Free Image Hosting at www.ImageShack.ushooot ..slažem se ...Image Hosted by ImageShack.us
evo za kraj ..super pjesma...nije bolja od one iz prošlog posta ali ..


šaljem vam puuusu do sutra ..Image Hosted by ImageShack.us Kiss

- 23:04 - Spread your wings ( ukupno: 26) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.