utorak, 22.08.2006.

Evo opet ja ..heh ...šta sam danas radila ?zujo A i niš specijalnoga ...rolala s Tinom i bila do sada na klupicama ..i to je to ...
e da i posudile smo tea i ja film Brokeback Mountain ...nismo ga dugo mogle gledati bez obzira na s*a*v*r*š*e*n*o*g i po meni naaajzgodnijeg dečka na svijetu : Jake Gyllenhaala...(obratite pozornost na oči nutnjamimljac !)
Image Hosted by ImageShack.us...a ni drugi kauboj nije loš ..thumbup..evo slika iz filma , koji je dobar ali malo gadljiv ..previše se cmaču ak se mene pita ...ali ..ne pita ...pa zato ..Free Image Hosting at www.ImageShack.us..
Niš ljudi ...šaljem vam svima veeeliku pusu ...i evo za kraj .super pjesma ..

- 23:12 - Spread your wings ( ukupno: 36) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.