petak, 30.06.2006.

Njemačkaaaaaaa

Heh ...Njemačka je pobjedila ...samo ću vam to reći ..i taaako mi je dragoooooooooo !
Istina da mi je malo žao kaj će sada u polufinalu igrati protiv Ukrajne (Ne ako nego KADA danas pobjedi ali nema veze )..Ukrajna bude treće mjesto osvojila ..=))) Možda ..Mislim od Njemačke će izgubiti ..ali opet nikad neznaš ...
Baš sam sretna ..Puuuno su mi draži njemci nego argentinci ...Baš sam se nadala da će pobijediti ..i zaslužili su ..igrali su ok nisu se baš proslavili ali nisu niti argentinci a i ono kada s ballacka srušilicerekto je trebao biti jedanaesterac ...roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usBallack je presavršen , crna kosa , plave oči ...cerek
Sada njemačka do finala i do 1. mjesta ...


U ponedjeljak su upisi ..ma jedva iskreno čekam da se toga već rješim ..sva ova strka mi ide na živce ..
Pričala sam s baš s Teom i još nekim curama ..meni je na neki način sada drago da je škola gotova . Znam da ću s nekima ostati u kontaktu -Sara Tea i Mare- tak da me o ne brine ...
Ali smo baš komentirale kako nam je drago što s određenim osobama više nemoramo ići u razred ...
I kako nam je žao što prije nismo shavtile neke stvari ali kaj sad ...Ja sam sretna zbog srednje sigurno kada mi nakon ljeta kažu da ja za npr. 10-ak dana škola neće mi biti teško ..Mislim baš će mi se dati upoznati nove ljude. I sve to ...

No dobro ..sada idem gledati Ukrajna : Italija . Pusa svima...još se možda navečer javim s rezultatom ..kiss

- 19:57 - Spread your wings ( ukupno: 25) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.