Myspace Falling Objects ..EwO nEsT bEzEzE..:) - ~TruE LoWe wAitS~ - Blog.hr

Free Music


Custom Myspace Clock

~eWo NeKe Moe sLike~




xXx..jAa..xXx


<3<3~mOE fRenDice~<3<3



~IwAnA~



~MaRiJa-BarBie~


~AnChy~



~RiJa~



~PepPa~



~PiChU~



~AnToNia-BaKs~




~TiNcHy~




~JoZzA~

Free Myspace Glitters @ GlitterUniverse.com

< srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

~oPiS bLoGa~

OwO jE bLoG jEdnE..
Pa MogLo bI sE rEć EmaChiCe..
kiss

~NeStO O meNI~
IME:Lucija
PREZIME:nije wažno..sretan
MSN:mala-sretna.zvijezda@hotmail.com


~WoLIm~cerek
~sebe..cerek
~čokoladu..fino
~općenito slatkiše..njami
~lagat..laze
~frendove
~mamu
~tatu
~razred
~owaj blog..cerek
~decke..zubo
~shopping
~pricat..blabla
~itd..


~MrZiM~burninmad
~skolu..
~matisu..
~profu iz matise..headbang
~mlađu sestru..xDlud
~kazne..
~tjelesni..
~sarmu..
~kisu..
~hladnoću..mad
~itd..burninmad


~SlUšaM~pjeva
~uglawnom swe..
~rock..
~pop
~rap..
~hip hop..
~itd.


~Pjewači,pjewačice i grupe~cool
~paramore
~hannah montana
~miley cyrus
~T.I.
~chris brown
~lady gaga
~black eyed peas
~itd.


~to bi bilo swe o meni..~fino

~LiNkOWi~

srijeda, 01.07.2009.

..EwO nEsT bEzEzE..:)

hajj piplsii..
kako ste ?
ja sam wec puno bolje
nisam wise u kazni..partysamo mi je malo
jer su mi swi wec otisli na more..tuzan
al dobro..
samo me zanima..
jeste li gledali HTZ..
meni je bilo super..thumbup
al mi je fakat zao sta nije zoran pobijedio..
bio mi je puno bolji..
al ok..swako ima swoj ukus..cerek
i ewo da stawim owaj wideo..
taj mi je najj..thumbup
UZIWAJTEE..blabla
pusek swima..kisswave



| <|3[eMo cOmMeNts]<|3 (2) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.