lovac u žitu

nedjelja, 05.02.2006.

Svi smo mi budale, svi smo pijane budale!!!

Meni rekli ljudi da bi triba malo češće odi pisat. Pa evo!!!

Da se osvrnem na naslov: ne mislim na sve, neki nisu pijane budale, nego obicne :))!!

Epilog vikenda:
U petak bia sa ekipon pit (nista cudno). I sad sve dobro, super, kul... Pri kraju veceri, ja vec pijana budala :) , presa priko ograde u onu skolu za retaje u spinutu, i vidin neka ogromna rupa. Iden vidit koliko duboka, a ne mos doc do dna. Dodje prika, lipo se pridrzi za rub i takne dno. Kazen ja sebi, ako moze on, mogu i ja. I iden i ja opet, ali nisan se pridrza nicega, jos malo baca na sve strane, svit se mice, krece (ha, to sigurno niste znali)!!! I opet ja nogon, i dosa do dna (bravo ja), ali malo me jebalo za izvuc se, pa san upa u hrpu blata. Cile gace mokre i sporke, majica sporka, cak i kajis. Blata bilo i u dzepovima. LOL

U subotu(tj. danas/jucer), isto isa sa ovon drugon ekipon vanka, pit, ali ovi put umjereno. I uglavnom, bili na kavale, malo pivali, pili pricali viceve...

Kad smo kod viceva, evo jedan:
Dodje mama doma iz spize i kaze sinu :"Kupila san ti kapi za oči!", na sta joj sin začuđeno odgovori :"Ali, mama ti znas da san ja slip!!!". A luda mama će na to :"Znan sine, prvi aprililili!!!"

- 01:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #