LOVAC NA DAH

petak, 26.05.2006.

Općinsko Natjecanje na Braču

Neznam koje ja mislin općinsko a u tamo 7 misec je i državno uglavnom sutra je ovo općinsko pa sam bi u doktora na pregled rekami je da sn ok samo da mi je donji tlak malo veći,pa san ga pita koliko on je reka 1 stupanj npr. 56 misto 55 ,e onda san puha oni aparat a tote komedije moga mi je bar reć kako ali dobro je ...reka mi je da mi je dobar kapacitet .............to znam i sam ....heheh........
Polazak je sutra sa Lucijom koja će potezat druge brodice nisam ništa pripremi u buže a taj teren od Konopikove do Konopikove iza Pučišć mi relativno nepoznat ,molinm boga da me posere, jer tamo nema baš leteće ribe zato san uze svoj torpedo i laštikaću sada je posljednja provjera opreme.................................. a e nisan već pametan ali će te dobit izvješće.................

- 19:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Iskustva i savjeti o podvodnom ribolovu

Linkovi

E-mail

  • ermo1@net.hr

nisam baš često na blogu ,sad poćinje sezona i iman puno posla