LOVAC NA DAH

utorak, 09.05.2006.

Puške

Podvodne puske ima ih razlicitih vrsti i jos vise marki moja prva puska je bila marke Suncobran ako me razumite, nije je bilo lako napravit ali sam uspi.Mana te "puske" sve odreda a najgore me pogađalo to sta si uvik gubi strelice i mora nabavljat nove suncobrane.Sljedeca mi je bila HOMEMADE lasikaca od lastika iz prve pomoci(kad je utac to vidi,dobi san po tikvi) ,od daske s okidacem marke "skrivljena Žlica" pucala je sama od sebe itd.Sa 13 god dobi sam "NOVU" pusku na komrimirani zrak marke "mares"staru kojih 10 god. ostvarenje snova jos je uvik koristim sada ima kojih 20 god. li la ,ali za razliku od ovih novih komprimirki ja ovu mogu napumpat do besvjesti i ona ce opalit ka top dok ove nove ako prepumpas ide sve u onu stvar a da ne recem trajnost moja ima dvi banke a prijatelj je svoju od 5 god, mora hitit ca jer je isla skroz u kkkk. isto marke Mares e ,sad ti poj rec,od lastikace koristim Omer Eskalibur nije losa meni ok ali toliko sam dugo roni sa kompimirkom da mi se super tesko priviknut a na ceku bi sam svega nekoliko puti ,volim na buze (hehehe).

- 17:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Iskustva i savjeti o podvodnom ribolovu

Linkovi

E-mail

  • ermo1@net.hr

nisam baš često na blogu ,sad poćinje sezona i iman puno posla