WHERE DO WE GO, NOBODY KNOWS...

mda... pretpostavljam da još veliki broj mojih vršnjaka, a kamoli mladi, još ne opterećuju svoje moždane stanice s mukama, poput, kaj dalje nakon srednje??!! je... možda ve ovo malo smesno zvuči, al mene je počelo mučiti zadnjih 2 tjedna. jednostavno nemam nikakvu viziju, ideju o tome kaj bi htela, kaj bi me privlačilo i prema čemu bi krenula s nekim oduševljenjem i željom... zasad sam sretna sa svojim dosadašnjim životom. mislim dobro, neću biti krivo shvaćena, ima tu nekih stvari koje bi se dale na lepši i bolji način rešiti,al jebiga, kad bi nam sve bilo savršeno, više ne bi žudili ni za čim, a onda bi nam bilo predosadno i jednostavno monotono. savršenstvo bi se uzimalo zdravo za gotovo i ljudi više ne bi znali, odn. ne bi imali potrebe diviti se nečemu savršenom.
no, gle mene kaj sam sfilozofirala sam s činjenice da ne znam kaj oću dalje u životu.---
ma, došla mi volja za napisat post, a onda sam se sjetila da pojma nemam kaj da pišem, pa sam kak i uvijek krenula s tim kaj me trenutačno najviše muči.
neki budu mi rekli da sam skrenula, jebote, tek završih 3. razred, ono, 4. je tek za TJEDAN DANA!!!!!!! je, nažalost... došla nam je i ta završna godina. majke mi, da bum tulila na kraju šk godine ko zadnja golubica... a nije da mi je celi razred baš pri srcu, al ipak, ima ljudi koji su jednostavno predragi i predobri da bi se njihove vrline trebale zanemarivati kad pogledaš ostatak razreda. dapače, te bi ljude trebalo čim više isticati. imena nisu potrebna, oni koji budu čitali, možda se prepoznaju, a možda i zalutaju medu ovim redovima pa se prepoznaju, ali u krivom svjetlu. ali to nije svrha ovog posta.
najbitnije je to, da sam ja svijetu priopćila da me muči to kaj me muči, i niko mi još nikaj potpuno utješnoga nije rekel, a ne znam dal je to zato jer još ne znaju da postoji nekaj trajno utješno po pitanju toga, a možda ni ne znaju da trajne utjehe u tom segmentu života NEMA... mda, se me strah narednih komentara. pls, ako imate kakvu malu, slatku, veliku, slanu, itd, utjeHicu, napišite ju... možda mi spasite dan.. tnx

29.08.2006. u 00:59 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr