moji DaDa-chi...

možda se pitate zakaj sam za temu tolko očekivanog novog posta ( je rajt ) odabrala baš ovu temu, odn. baš te ljude. e pa zato jer ih sve od reda neizmjerno volim, ne znam... pa moraš ih jednostavno voleti!!! smijeh evo da vam nabrojim te izvanredne ljude: Davor, naš voditelj, al ne bi rekla voditelj, to zvuči preformalno, on je naš prijatelj koji nas usmjerava u našem glumačkom stvaralaštvu. onda je tu Jelica, koja možda i nije baš dio DaDe onak formalno, al ona je Davorova cura,i ujedno predsjednica voljenog nam CeZaMa, onda su tu Denis, Deni, Aida, Megica, Nina, Lana, i Sandika...
tu su nabroojeni izvanredni ljudi nepremostivih moralnih vrlina ( hehe, ve već idem u pjesničke vode))
malo sse zezam, al stvarno su ljudi za koje moreš biti siguran da budu ti rekli TOČNO ono kaj misle, bez okolišanja ili straha da te ne povrede. kod nas sve se karte stave na stol i onda se karta tim kartama. kaj oću reći, oću reći da smo u većini slučajeva svi sto posto iskreni i da se znamo nositi i s komplimentima ali i s kritikama. nedavno smo imali prmijeru u czk. ljudi,to mi je iskreno, u ovih 3 godine kaj smo radili svakakve predstave, bila najbolja. jer mislim da bu se rijetko ko u čakovcu, zbog toga jer je čakovec tolko konzervativan gradić, u kojem veliki dio stanovništva zna za crkvu i groblje, usudil postaviti temu zlouporabe vjere na jedan takvi način. i ponosna sam na davora i na sve nas kaj smo uzeli tu temu i tak ju dobro obradili. neko je skomentiral da možda tema nije bila dobra, zato jer se ovak i onak s tom predstavom nebre nikaj promijeniti. možda se nebre nekaj konkretno desiti, al sam sigurna da smo ljude koji su gledali predstavu sigurno naveli na razmišljanje o tome, ko je bog, a kaj je crkva i kaj sve crkva radi. nejte me krivo shvatiti. ima crkvenih zajednica koje lepo govore i provode kršćansku vjeru, ali na žalost ima onih koji crkvu čine jednom ogromnom državnom firmom koja ima podružnice po cijeloj hrvatskoj. kad smo već kod takvih slučajeva iskorištavanja vjere, opet imamo i pedofiliju među svećenicima. mislim da bi se vatikan prvenstveno trebal pobrinuti da se takvi smaknu s dužnosti, ak ne i uopće smaknu. jer to je nekaj najgore kaj čovek more napraviti jednom mladom neiskusnom biću. i isto misliim da se pedofilija i homoseksualnost među svećenicima nesme poistovjećivati. jer nije istina da homoseksualci najčešće biraju djecu kao svoje seksualne partnere. a pogledajte one nizozemce koji su se pročuli po cijelom svijetu sa svojim nebuloznim izjavama da bi se dobna granicca stupanja u seksualni odnos trebala spustiti s 16 na 12 godina. ma ljudi moji, dajte se sjetite dok ste imali 12 godina. pa to dijete nije u stanju još raspoznati, možda, dobro i zlo. to je zapravo jedno dijete u pelenama. a najžalosnije je to kaj je najčešće dob silovane djece između pelena do 5 godina života.stravično.


opa, ovo je poprilična digresija od prvobitne teme, al evo ovo je samo dokaz da je naša predstava bila tolko snažna da i mene, koja sam sudjelovala u njoj, navede više put na razmišljanje. budite mi svi pozdravljeni, sve vas volim.. heheheheh

10.06.2006. u 10:00 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr