da....

opet je prošlo skoro mjesec dana kak nisam nikaj napisala. puj me bilo! :-)
u zadnjem postu sam napisala da sam se u nekim ljudima razočarala, pa se jedna cura našla u tome. sorry, al tak je. ne znam kad buš ovo pročitala, nadam se da ubrzo. rekla sam ti još zadnji dan nastave dok smo se razgovarale da nikad to nebu moglo biti već ono kaj je bilo. fakat si mi puno značila, i još mi značiš, al... kak da ti objasnim?! ne znam, osjećam nekvu nelagodu dok se spominamo, ne znam zakaj. ne uvijek. i znam da bu ve dok škola počne sve jako čudno i glupo. uvijek je tak u takvim situacijama. znaš da nemam baš neko mišljenje o ovoj drugoj curi s kojom si si jako dobra, al u to jednostavno neću, nit imam pravo ulaziti. to nije moja stvar. sam ti oću reći da mi je još stalo do toga da si budemo il bar probamo biti onak dobre kak smo si i bile. znaš, ko sestre, još više, ne znam kak u rječi formulirati taj naš odnos. uživaj...

03.09.2005. u 00:11 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr