prošlo je puno....

joj, kolko je prošlo otkad sam zanji put pisala... ne znam dal je to zbog pomanjkanja inspiracije, vremena, volje... valjda sve skupa.
dogodilo se puno toga u zadnjih neklko mjeseci.
npr, bila sam u italiji s većinom svog razreda, razočarala se u nekim ljudima, zadnji dan nastave se razočarala u još nekim ljudima koji su me stvarno začudili, bila sam u portugalu, ( raj na zemlji ), vlatko i ja smo konačno prekinuli i ostali u prilično dobrim odnosima, otišla sam na dva tjedna na more, prvi tjedan sam se dosadivala u punom smislu te riječi,al drugi tjedan je bil nadoknada za sve ono prije kaj se (ni)je dogadalo. a je, bila sam v šestom mjesecu s dašom na moru tjedan dana i niš se s tim nebre mjeriti. to je bila živa ludnica, jednostavno, ljeto kak si svaki moj vršnjak poželjeti more.
ve jedva čekam kaj se vidim s njom jer se nismo vidle pun kurac vremena, skoro celo ljeto kad mene stvarno ima malo doma. u portugalu sam srela puuuno dobrih i zanimljivih ljudi. jean englez, alistair, koji ima 27 god je čovek kakvog si moreš, ak ga ne sretneš, samo zamisliti. živi svoj život na brodu, putuje po cijeloj kugli zemaljskoj, a nije neki sinčić bogatog tatice. kam dojde, tam si najde posla, zaradi i nekve pare i opet ode nekam, kam god mu se ide. tak bi i ja htela malo lutati, bar godinu dana, da si spročistim glavu, jer se stvarno tolko toga nutra zmešalo da je to vrlo komplicirano posložiti.
dok sam došla doma s portugala, sva euforična, dočekala me jedna šokantna vijest, grozna.
cura koju sam poznavala, koja je stara ko i ja, je poginula v prometnoj. nisam mogla vjerovati. i najgore mi je bilo kaj nisam mogla otići na sprovod jer sam dva dana prije kretala na more. al mi je frendica koja je bila tam rekla da je sprovod bil živa jeza, al opet najlepši sprovod koji je vidla.rijeka mladih s jednom svjećicom i bijelim karanfilom u ruci. ježim se...
nebrem si zamisliti da se nekome od mojih nekaj takvoga desi. mislim da bi poludela od boli.v kurcu je to, dok si svjestan kolko je sve nestalno i prolazno. ja sam na primjer ovo ljeto putovala skoro celo vreme i nikad nisam mogla biti sigurna da bum svoje prijatelje vidla još koji put. nikad nebreš biti siguran. zato sam sva sretna kaj je sve dobro prošlo i kaj ih imam opet sve na okupu.
ajd, ljudi, preveč sam se raspisala.
kiki, ako čitaš ovaj blog, primi puno pusica i pozdrava i nadam se da bu se s marijanom sve sredilo.

08.08.2005. u 13:06 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr