.... kućni pritvor ....

halo ljudi, ako vas ima. evo, samo da vam velim, ja sam u kućnom pritvoru. stvarno nemam pojma kaj moja stara misli s tim postići. al evo, kaj budete znali i razlog zakaj. ima jedna crna biljženica koju frendica i ja zovemo black book. i budući da nam je ispočetak bilo zabranjeno čak i druženje, a sad se vidamo jako malo i kratko, pa si u tu bilježnicu pišemo već duže od 6 mj sve kaj nam se u životima dogada. i taj black book je mojoj staroj bil konstantno pod nosom i nikad nije izrazila želju da ga pročita ili da ga uopće dira. i ja sam tak mirna, blacka ostavila jedan dan u dnevnoj sobi na stoliću, uvjerena da ga niko nebu pročital. a jako sam se posle iznenadila. btw, nutra je bilo napisano stvarno svašta, odn. sve kaj se dešavalo u poreču, kaj i nije za širu javnost, pogotovo ne za bilo čije starce. i moja draga majčica se primila posla i sve to od korice do korice pročitala. naravno da sam popizdila i jako smo se posvadale. ne moram vam valjda pričati da mi je nahitala sve grde riječi koje valjda zna itd. i od onda, prošlog petka sam vam ja u kućnom pritvoru. makar, malo ima problema u provodenju tog pritvora, jer sam svaki dan skoro vani i tak. npr, danas je bil zadnji dan fačuka, kazališnog festivala u kojem sam i ja sudjelovala bil je zanimljiv program organiziran u gradu. otišla sam u grad prije 4 popodne i tek sam se prije 10 min vratila. al naravno, na after party nisam stigla zato jer sam u pol 1 trebala biti doma, a ljudi su tek posle 12 krenuli u hrast. kužite kaj sam propustila; besplatnu pijaču!! mogla sam piti ko luda, al ne... ja doma čičam i pišem ovaj post i sve mi se više čini da je bijedan do smrti i dosadan, tak da ne očekujem baš nekakve komentare. sutra je koncert psihomodo popa u gradu, to definitivno idem i u subotu hajda slavi rodendan... u! dobro je, imam priliku nadoknaditi današnje neispijene količine alkohola. s vlatkiom sam konačno došla na zelenu granu, aleluja! nadam se da bude to dobro razdoblje i potrajalo. pozval me da idem s njegovim društvom sutra pečenjariti, al ipak, hajdin rodendan nesmem propustiti. prevelike su mogućnosti da se končno sa svojim društvom ludo provedem, jer je i tu bila kriza jedno duže vrijeme. ah... ajd ljudi, smilujte se malo i načičkajte mi neš natrag. pusa svima

27.05.2005. u 00:49 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr