hvala...

hej ljudići...
već vam se jako dugo nisam javila, znam.al jednostavno nije bilo vremena, a mislim da je i dobar razlog kaj mi je mama hladnokrvno drpila 100 kn od deparca jer telefonski račun (čitaj INTERNET) bil popriličan.
prvo da vam velim HVALA na komentarićima. braco, rado bi stavila slikice, al mi moraš pokazati kak, jer ja se u to baš i ne kužim do kraja. a onaj komentar za kurta. nema se kaj za dodati. on je legenda. joj, jedva čekam petak!! u starom hrastu bude organizirana grunge slušaona, koja je btw trebala biti za obljetnicu kurtove smrti al je bila odgodena radi papinog sprovoda. zanimljivo je to kak su dve tak važne osobe umrle skoro istog dana. hm...
joj. od 1. do 8. petog smo bili braco, tomeki, jakšić, nina, azra i moja malenkost u poreču. neopisivo. stvarno. doslovce raj na zemlji. spavali smo 3-4 h na dan i to ne u komadu a pucali smo od energije. al to moram sad na mesec dana zaboraviti jer je tu kraj šk godine i još ako budu ovi debili od profesora štrajkali, bumo imali još manje vremena za podizanje ocjena, kaj je meni od velike važnosti.

i još nekaj bitnoga: od 15.-25. 7. moji dadači i ja idemo na deset dana u portugal!! i kaj je najbolje,plaćeno nam je apsolutno SVE!!! avionska karta, smještaj u hotelu i tri obroka na dan! pa kaj si bolje čovek more poželjeti?! i još 4.i 5. 6.idem s razredom na dva dana u veneziu, veronu i gardaland i 8.6. opet nekam dole na more... pa to je nevjerojatno!

i tak vam se to sve odvija kod mene.
za vlatkia mi se neda pisati više,jer vam nemam za napisati nikaj lepo zanimljivo.svemu jednom dode kraj, ne?


postraf

18.05.2005. u 20:55 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

eh nije bitno ko sam. kane? na meni je da pišem, a na vama, ako vam se da, da komentirate i predlažete. pusolino

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr