14.12.2006., četvrtakThe trip...heheoy!

"Ok...znam! Najgori tip kojeg si ikad poljubila!" vrisnula je Natali nakon već dvosatne vožnje, dok smo sve mi sjedale na podu i igrale krug istine
"Pa...sad...Zvao se Tom i stvarno je bio prezgodan izvana ali iznutra....." s gadljivom facom Mai je odgovorila na svoje pitanje i mi smo se sve počele vrišteći valjati po podu odjeljka....

Vozili smo se već dva sata i shvatila sam da idemo preko cijelog svijeta...Ovo putovanje trajat će tri dana...Ne razumijem škola je u Tokiu ali oni koji su uopće iz Japana moraju prvi ući da bi se malo provozali po cijelom svijetu i tek onda došli na odredište koje je ajde pogodite u JAPANU! Naš odjeljak je bio sav pun svakakvih papirića i smeća ali ih je Dora, vrlo ekološki osvješteno bacila preko prozora...Ojeljak je bio zadnji u vlaku i tako najveći (YES!). Već smo prešli cijelu Sj. Ameriku ali su kod nas došli još samo dva tipa.
"Bok!" provirili su otvorivši lagano vrata
"BOK!" odgovorilo im je osam cura, okruženo jednom gitarom, tri veeelike torbe s hranom, jednom mačkom i tri vjeverice, pa sad zamislite njihov izraz lica. Ali relativno brzu su se snašli i pitali vrlo jednostavno poitanje!
"Možemo!?"
"Samo naprijed!" veselo im je odgovorila Dora gurajući smeće kroz prozor...To su vjerovatno primjetili jer su joj se nasmješili pogledom koji bi srušio i slona a ne samo kao što je učinio Mai, Ariu, Christy i mene.
Još uvijek je bilo puno mjesta ali smo se sve četri odnosno pet uključujući Doru gurale da im budemo što bliže. Bili su hehe kako se kaže spektakularni! Prvi s plavom kosom i bebastom facom...zamislite ga! ...a drugi crne kose pomalo mračnog izgleda.

Nisu rekli ništa posebno pametno ali sve šta su rekli bilo je popraćeno oduševljenim smješkom. Uskoro mi se Jack,onaj plavi, počeo približavati(YES!) ali kako sam u tom trenutku dog sam ga gledala svojim, kako ih je nazvao, prekrasnim toplim smeđim očima, Aria sasvim slučajno rašpicom zarezati pola ruke.
OKrenula sam se prema njemu i htjela sam onim cool brzim pokretom maknuti kosu s lica kad ono rašpica, odmah sam počela krvariti nije bilo ništa strašno ali sam morala izaći van.

Wc je bio negdje...barem sam se nadala...Putem sam gledala tko je sve pristigao i bila sam iskreno zadivljena...Svi odjeljci bili su većinom puni...Ali svi su bili po 9 ljudi tako da je naš osvojio nagradu za najveći. Pgledala sam ruku, nije to bila neka jeziva ranetina ali kad ti ruka krvari jedno pola metra...Konačno wc i nema nikoga...Ali nema ni flastera..Ali gdje bi ionako našla flaster od pola metra!?
Uzela sam neku vatu i počela brisat krv.A onda je netko uletio u wc.
"AAAAAA!" bila je rpva riječ cure koja je ušla.
"Ej...nije ništa!" nasmješila sam se iako izgledajući prilično jadno s otvorenom venom.
"Si bila kod doktorice! Nemoj se ubiti! Ne želim reći svima da sam te ja našla!!!!" panično je vikala
"Ok...ja se ne mislim ubiti hvala lijepo, zakačila me frendica1 Inače ja sam Lola!"
"Oh...super...Misli drago mi je! Ja sam Maya!Inače doći kod nas u kabinu imam zavoje!Samo čekaj...." rekla je i pokazala na wc

Njen odjeljak je bio blizu mog. Unatra je bila s još osam cura.
"Aaaa! Maya nisi ju valjda ubila!" vrisnula je jedna od njih iako je to bilo jako neprikladno
"Ne Amber nisam luda! Sjedni." ovo drugo se odnsilo na mene skoro sve su bile već druga godina..a ja jadna prva....
"Evo ti zavoj!Ja sam inače Keira!" rekla je jedna od njih dodavajući Mayi zavoj...
"Što ti se dogodilo?" pitala me cura za koju sam saznala da se zove Leda
"Frendica me slučajno..."
"A zašto nije išla sa tobom!?" pitala je LIz, isto jedna od cura
"Pa jer je..hmm bila zauzeta šmekanjem tipa koji je šmekao mene..." glupo obješnjenje...
"Ha! KOJA kuja!!!Sigurno je to učinila namjerno!" zadivljeno je rekla Rainy
"Mislim to je loše..." rekla je nakon što ju je Keira pogledala zgroženim pogledom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nastaviti ću ubaciti ću i druge samo se strpite!
I ako mi tko hoće pisati moja dresa je : there_is_no_way_back@hotmali.com


| 18:58 | Komentari (17) | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
Likovi i opisi.....
design