petak, 11.11.2005.

Moje najgluplje izjave ikada

Gumena sisa
Anonimna osoba nesto glupo melje,ja je naravno ne slušan i meni dopizido i ja počela:
Ja: Ej Anonimna osoba znaš da u ducanu ima kupit nove gumene...jesi li ih vidila?
Ao: Ne,kakvi su?
Ja: Ma gumene sise...nas kako super...imas od limuna,jabuke,jagode...
Ao: Je?!
Idemo ja i Anonimna posli u dućan,Vivi ulazi i razgleda...odjednom...
Ao: Sanjo di su te gumene sise?


ziva istina,a sad ako će te povjerovat neka...iman dokaze


jos samo da znate koji biser valja ove bljezgarije :)))

Kuca
Vozimo se u busu...i prolazimo kraj jedne meni vrlo poznate zgrade...
Ja: Ajme mrzin ovu zgradu!
Paranoidna: Zasto?!
Ja: Ma ovdi zivi jedna zenska....
Paranoidna: Pa, zasto zgradu?
Ja: Pa moran je mrzit cilu jer se ne sican na kojem katu zivi!

ziva istina, pitajte Paranoidnu



Kondom
Na satu informatike...
Ja: Katija zamisli zensku koja je alergicna na kondom...

i na kraju ispalo da je to moguce (ja pametna) :))



.....to je sve za danas,dopune su svakog petka..:)))
P.S. ne pokusavajte ovo kod kuce...buuuuahahahah...... :)))))) (valjda kuzite)



| 20:29 | hit me (2) | print | #

<< Arhiva >>