06.07.2008., nedjelja

You can't see my world is falling My world is falling down

Ne ljudi nemojte pomisliti odma na najgore nije mi se još raspao život u komadiće stakla koje neću moći sastaviti a nadam se da i nebude uskoro jer mi je već dosta popravljanja i vračati se opet na početak kao da ničega nije ni bilo
i ponovnog zaboravljanja prošlosti.Za sada moje staklo pomalo puca moja situacija doma je krajnje kritična i jako komplicirana.Neki ljudi me ne shvačaju kažu mi nekada zakaj sam nabrijan tako i to a kako ne bi kada svhačam da padam u zaborav i to ne prihvačam dobro jedinu sreću nalazim u svojoj curi ona je to svjetlo koje me nasmije i raspoloži u mom tamnom zaboravu u kojem ležim i kojem jedva dišem i gušim se od mržnje kojom sam okružen i u kojoj živim.Pa eto nadam se da shvačate koliko sam sjeban pa vas pozdravljam i pusa svima sve vas volim.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3, hosted by croBLOGeri.com