30.04.2008., srijeda

kako čovjek može sjebati sam sebe

Eto nisam nikaj dugo pisao pa je vrijeme da dodam nekaj pošteno kako naslov kaže sjebao sam sebe doveo sam se u situaciju u kojoj mogu puno toga izgubiti u ovom slučaju past godinu i izgubiti frendove jer sam ja veoma ljen i neodgovoran znate kako je to kada sami pogriješite i znate to i kada vam roditelji govore da ste vi neuspijeh i propalica i da nećete nikada uspjeti u životu i da vam to ponavljaju stalno kako onda dobiti neko samopouzdanje kada vam netko govori svaki dan da ste nitko i ništa i znate li kako je žalosno kada sa roditeljima nemožeš normalno popričati 2 rijeći i oni ne kuže mene i moje osjećaje ja sam za njih samo briga postao jedino me moja cura razumije i zna kroz šta prolazim.Moguo joj sve povjeriti koliko god to teško bilo i ona mi pomogne svojim toplim zagrljajem jel kada me zagrli znam da će sve biti u redu.To je sve ljudovi pozdrav do sljedećeg puta budite sretni kao i uvijek jel neznate kako je to dragocjeno ja sam to tek shvatio kada sam sa svojom malom zato osmijeh i sve će biti dobro može tu i tamo koja suza ako vam bude jako teško i prije nego počnem opet gluposti pričati pozzzzzzzz.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3, hosted by croBLOGeri.com