10.03.2008., ponedjeljak

Hmmmmmmm

Posvetiti ću ovaj post mojim prijateljima da saznate nekaj o njima:
LEDER:znam ga od malih nogu i on mene i nerazdvojni smo on je malo povučen ali kada si malo popije nema veselijeg tipa od njega do sada se nismo posvađali a nadam se da i nećemo jer nemamo zbog ćega on je jednostavno normalan i ok svakoj bi se curi svidio da ga one razumiju.
ŽIVEC:o njemu neznam kaj da sve napišem jer on je neshvatljivo biće ovog svijeta zato o njemu nemam kaj pisati lol
SMOK:kralj kakvog nema cijela BOSNA on je zajebant teški i jako dobar frend sa njime se možete jako dobro nasmijati i zabaviti ali kada popije cure bježite lol
BARIĆ:on je fakin kakvog nema maneken i ljepotan lol njega svi žele ali sada ću ja napisati svoje misli on je sasvim ok i nadam se da će tako i ostati malo mu treba da se napije ali nema veze bar je miran ima dobre osobine i fakat je ok
TEPEŠ:ovo je već težak posao on je poseban i čudan na sve načine ali mi je ok frend istina je ogovaram ga iza leđa znam da sam đubre ali ne može mi sve na njemu biti ok to mi je u prirodi
POPOV:ili getriba kako god ali on je kralj kakvog nema može se napiti i sve zabaviti sa svojim izjavama i mrzim ga iz jednog razloga zato kaj mi se zrigao po krevetu
Švarc:jako neshvatljivo biće ovoga svijeta ali ima nekaj u njemu kaj je posebno nekada je ok i dao bi sve za svoje prijatelje to poštujem
Rundek:on je puno toga doživio u životu kaj ga je uništilo i slomilo puno puta zato samo mu poručujem da izdrži sva ta sranja kaj mu se događaju
EMILY:a kaj da kažem o toj curi ona je zakon ima takve spike koje nas zabavljaju i nada se da ćemo ja i ona zauvijek biti prijatelji
ANTONIJA:znam ju iz vrtića i još smo išli u osnovnu u isti razred ali nažalost više ne družimo kao prije
MARIJA:toj curi dugujem sve ona mi je davala instrukcije iz matematike i zbog nje sam prošao 7 i 8 razred hvala ti mare
MATEA:jako zabavna cura ali se sve oko nje ruši i to ju uništava pomalo a ona to nemože izdržati pa je često u deprsiji
MARTA.nisam je dobro upoznao ali nadam se da budem
EVA:ovo će biti komplicirano ali ona je posebna i to treba cjeniti želim ti samo sreće u životu ništa više kissjedino to zaslužuješ
VASA:zabavna cura puna života ali pazite se nemojte joj raditi iza leđa
ANA:nisam te dovoljno upoznao ali ima vremena pa ću onda više dodati

I EVO MALO SLIKICA DA OVAJ POST NEBUDE TOLIKO DOSADAN
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3, hosted by croBLOGeri.com