03.03.2008., ponedjeljak

Bla Bla

Početi ću ovaj tekst sa sretnim temama malo za promjenu meni su se ljepe stvari počele događati tako da sam veoma sretan i stalno nasmješen a razlog je ona tko bi drugi ona je svijetlost nad mojim životom i odrekao bi se svega zbog nje.Njezin me poljubac utpotpuni i osjećam se bolje i ko da ću se rastopiti postao sam ovisan o njezinim usnama i jednostavno ne mogu bez njih,Danas sam ju vidio prije škole i bilo nam je ljepo ali nažalost nisam je vidio poslije škole pa sam bio malo tužan jer je njoj škola ranije završila a meni kasnije a to mrim kada je tako.Evo dok ovo pišem očekujem ju na msnu ali nažalost još nije došla jer mi već polako fali jer je ona jedino dobro što imam u životu i jedina osba na koju se mogu osloniti kada sam u problemima jer će me uvijek poslušati i utješiti.I da naglasim napokon me prošla moja faza tugovanja i vratio sam se na staro i ona me više voli takvog jer nisam više sramežljiv kao prije sutra ću je možda vidjeti ako ju uspijem nagovoriti da dođe do mene prije škole ali nadam se da budem.I evo jedna ljepa slikica za kraj da malo uljepša tekst pozdrav ljudi do sljedećeg puta uživajte.wave
Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3, hosted by croBLOGeri.com