01.03.2008., subota

Nekaj veselo

Evo ljudi kaj da vam kažem ja sam zaljubljen i nema mi pomoći ponovo se smijem i zabavljam i ponovo sam zabavan ona je nešto predivno i neopisivo a tek moji osjećaji dok sam sa njom neznam jeste li to nekada osjetili ali predivno je nekakvi leptiriću u mom trbuhu i noge mi se oduzimaju a sjedim i opustim se i onda poželim zaustaviti vrijeme da taj blaženi trenutak viječno traje ali nažalost nemogu.Napokon u mom crnom životu nekakvo svijetlo ali i prije ih je bilo samo to su bile male svijeće kooje svaki moj uzdah ugasio i vratile me u tamu ali nadam se da ovo svijetlo neće se ubrzo ugasiti jel sam se navikao da osjećam ljubav prema nekome a ne mržnju koje je bilo puno ali sada se ta mržnja pretvorila u ljubav i ima je mnogo i sve ću to njoj pružiti samo njoj.Ako si ovo pročitala nadam se da te je dirnulo jer ja ti nemogu pružiti puno ja ti samo mogu ponuditi svoje srce i svoju ljubav to je sve.Pozdrav svima koji su odvojili svoje dragocijeno vrijeme na ovaj moj tekst pozdrav do sljedećeg puta mah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by v4MP1r3, hosted by croBLOGeri.com