nedjelja, 14.10.2007.

NIšta

LIšće pada , vani je hladno, mrak je rano, a zrak u sobi miriše na prvi put ugrijane radijatore...
Slušam Flipsyde:Happy birthday po tisućiti put, slušam nježnu melodiju glasovira koja me podsjeća na djetinjstvo, kada mi je glazba ispunjavala dane, a mrzila sam svirati...
Zadnjih par mjeseci sve bih dala da ponovno diram te tipke, da proizvodim te nježne tonove, i da mi je to jedna od glavnih preokupacija u životu..

Jesen je, frajeri su napaljeni, profesori nabrijani, starci pod stresom, a ja sam sjetna kao što to obično biva u jesen. Te proklete oscilacije od euforije jesensko zimskih izlazaka koji su meni najdraži, do sjedenja u kutu uz ovakvu muziku i plakanja na gluposti..

Imala sam priliku zabavljati se sa kojekakvim frajerima, i neloše je bilo, no ja tražim nešto drugo...ne znam zašto..

Fali mi netko za koga su mi svi uvijek govorili da je budala, fali mi taj niškoristi i njegovo djetinjasto izražavanje osjećaja , i njegovo papučarsko ponašanje.. Fali mi njegov zbunjen pogled i njegove mekane usne koje su me ljubile najbolje..
Njegovo mršavo, toplo tijelo, koje je voljelo moje..........
Fale mi njegovi glupi komentari i pubertetsko ponašanje makar ima 22... Fali mi on, od a do ž njegovih mana, iako je jako loše utjecao na mene..

Nakon njega imala sam prekrasne..doduše , na kratko, no svima su bili prekrasni, divni, ili pak idealni za trenutak,
Za njega su govorili da nikada nije bio niti će biti idealan za mene..
Ali on ima nešto što me toliko vezalo..kemiju..između nas je bila sama kemija, bez razuma, bez utilitarističkih funkcija....čista kemija, emocija (da li je bila, reci mi, vedrane??), toplina i spoj nečeg ...nečeg toplog i sigurnog..

Koji se jednog jutra rasplinuo kao da ga nikada nije ni bilo, sve do slijedećeg susreta..djetinjasto ponašanje i hinjenje ravnodušnosti.. umjetna formalnost i značajni impulsi...
Smijeh ljudi oko nas jer kao-još se želimo...

Ali on nije dobar za mene
Ali on je mene napucao
Ali on se stalno javlja

Najgore je imati pa nemati

Damn

- 19:30 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

The Unforgiven

Lay beside me
Tell me what theyve done
Speak the words I wanna hear
To make my demons run
The door is locked now
But its open if youre true
If you can understand the me
Then I can understand the you

Lay beside me
Under wicked sky
The black of day
Dark of night
We share this paralyze
The door cracks open
But theres no sun shining through
Black heart scarring darker still
But theres no sun shining through
No, theres no sun shining through
No, theres no sun shining

What Ive felt
What Ive known
Turn the pages
Turn the stone
Behind the door
Should I open it for you?

Yeah
What Ive felt
What Ive known
Sick and tired
I stand alone
Could you be there
cause Im the one who waits for you
Or are you unforgiven too?

Come lay beside me
This wont hurt, I swear
She loves me not
She loves me still
But shell never love again
She lay beside me
But shell be there when Im gone
Black heart scarring darker still
Yes, shell be there when Im gone
Yes, shell be there when Im gone
Dead sure shell be there


Special tnx 2:


Pain
Vice
Little
2empty
žiLa ;)

Hit Counter
Hit Counter


Blog images

Blog images













Try

All I know
Is everything is not as it's sold
but the more I grow the less I know
And I have lived so many lives
Though I'm not old
And the more I see, the less I grow
The fewer the seeds the more I sow

Then I see you standing there
Wanting more from me
And all I can do is try
Then I see you standing there
Wanting more from me
And all I can do is try

I wish I hadn't seen all of the realness
And all the real people are really not real at all
The more I learn the more I cry
As I say goodbye to the way of life
I thought I had designed for me

Then I see you standing there
Wanting more from me
And all I can do is try
Then I see you standing there
I'm all I'll ever be
But all I can do is try
Try

All of the moments that already passed
We'll try to go back and make them last
All of the things we want each other to be
We never will be
And that's wonderful, and that's life
And that's you, baby
This is me, baby
And we are, we are, we are, we are
Free
In our love
We are free in our love



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws

Frozen

You only see what your eyes want to see
How can life be what you want it to be
Youre frozen
When your heart's not open

Youre so consumed with how much you get
You waste your time with hate and regret
Youre broken
When your heart's not open

Mmmmmm, if I could melt your heart
Mmmmmm, wed never be apart
Mmmmmm, give yourself to me
Mmmmmm, you hold the key

Now theres no point in placing the blame
And you should know I suffer the same
If I lose you
My heart will be broken

Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
Youre frozen
When your heart's not open

Ohne dich

Ich werde in die Tannen gehen
Dahin wo ich sie zuletzt gesehen
Doch der Abend wirft ein Tuch aufs Land
und auf die Wege hinterm Waldesrand
Und der Wald er steht so schwarz und leer
Weh mir, oh weh
Und die Vögel singen nicht mehr

Ohne dich kann ich nicht sein
Ohne dich
Mit dir bin ich auch allein
Ohne dich
Ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich
Mit dir stehen die Sekunden
Lohnen nicht

Auf den Ästen in den Gräben
ist es nun still und ohne Leben
Und das Atmen fällt mir ach so schwer
Weh mir, oh weh
Und die Vögel singen nicht mehr

Ohne dich kann ich nicht sein
Ohne dich
Mit dir bin ich auch allein
Ohne dich
Ohne dich zähl ich die Stunden ohne dich
Mit dir stehen die Sekunden
Lohnen nicht ohne dich

Image Hosting by Picoodle.com