jebiga, još jedan prejebeni vikend iliti prespavala sam kod nje iliti strast iliti jednostavno ljubav bez granica


Pa da vidimo osvrt na cijeli vikend skroz do danas
PETAK:dođoh doma u 3 i krenuh van u 5, u pol 5 se nađoh s njom na savskom, idemo mi na biljar i ona pobjedi, no dobro, odemo na kavu u peticu, zanimljive su se stvari događale, rekla mi je da dugo nismo pričale i da joj je žao zbog toga, da je shavtila da ona vlatki nije niš značila i da me voli, slikala me par puta, sve je bilo ok, mi dođemo kod nje i pojedemo nekaj, odemo u sobu i zezamo se igramo tekken pušimo, no uglavnom, nismo se zbarile, ali nije bitno, odemo spavat i sve ok
SUBOTA:ujutro smo se probudile u 6 jerbo smoo imale školu u 8, krenemo mi lijepo do škole i ulazimo u bus, tj. ja uletim, a ona iza mene, ja se okrenem i vidim nju na podu kak se trga od smijeha, opala je, promašila je stepenicu, no dobro, odosmo u školu i sve super, osim kaj se za mene pokreče postupak za izbačenje iz škole, a ona dobiva opomenu pred isključenje, never mind, odemo mi opet doma( mislim kod nje ), i opet nekaj jedemo i odemo vaan, opet me pobijedila u biljaru, odemo opet na kavu i ona mi pokaže vlatkinu sliku, i pričamo o njoj i vlatki, kak im je bilo, o mojoj baki, ja se plačem jer mi baka užasno fali, ona mi ovori kak imam lijepe oči, i ja njoj također, i tak, krenemo mi natrag doma i sve ok, opet odosmo spavat, a prije spavanja ja pizdim jerbo sma trebala u nedjelju ić doma, a nismo se zbarile ni jednom i ona me nekaj podjebava
NEDJELJAsmijeh:no uglavnom, buđenje u pol jedanest, bar brijem, nisam sigurna, nije bitno, sve super, opet igramo tekken i jedemo i odemo van do kioska po pljuge, vratimo se i davor i ja podjebavamo chobija prek msna(to je lik koji brije da ga ona voli), ona se nekaj ljuti i ode i pojede 5 filanih paprika, opet igramo belu, i ona izgubi, a pošto sam neki dan ja izgubila, morala sam joj dat pusu, ja se nagnem na brzinu i poljubim ju, cura sva zbunjena stoji i zuji okolo, igramo dalje, i mene njena stara pita da ostanem još taj dan prespavat kod njih, ja kažem ok, i tak, kak je davor ujutro isto imao školu, ja sam spavala s njom u krevetu, i tu dolazi najbolji dio, koji se nemre riječima opisat, prvo smo se barile dok je davor bio u kupaoni, pa sam ju slučajno zveknula koljenom u glavu(jebiga, mali krevet), ali to nije bilo ono obično barenje, bilo je to vrlo strastveno barenje, mi steramo davora da ugasi svijetlo, ona meni šapne dal idem spavat, ja velim ne, ona pita očemo pričekat da davor zaspi, ja kažem da, i čekamo mi tak ja njoj s rukom prelazim po leđima i polako ju privlačim prema sebi, nakon jedno 15 minuta, mi se počnemo ljubit, ona stavlja moju nogu između svojih, i barimo se dalje, polako, sve je bilo totalno emotivno, svaka sekunda je bila za pamčenje, najljepše, i počnemo malo pre strastveno skoro pa ševit se, nije bio važan davor koji je možda sve to gledao, u tom trenu smoo bile važne samo nas dvije, kaoo da smo same na svijetu, ona meni krene ljubit vrat i polako krene prema dolje, ali se davor pomaknuo, pa smo stale, jebiga, totalno je krivi tren izabrao da se pomakne, ali jebiga, možda ću ovaj vikend opet kod nje jerbo mi se soba uređuje, pa će bit svega, i odemo mi na prozor i popušimo si cigaretu, krenemo natrag u krevet, i damo si kratku pusu(mislim, kratko nama znaći 5 minuta), ja njjoj izmasiram ruku i na kraju se ona okrene, ja ju zagrlim i tak zaspimo, cijela ova strast je trajala sat vremena, nezaboravnih sat vremena, a probudila samm se u 5, jebiga,
PONEDJELJAK:cijeli dan me bolila čeljust i imala sam opake cimove, samo kad sam se sjetila, trnci su mi prošli od glave do pete, nju je glava bolila, jerbo se prije mog udarca još dva puta zveknula, i sve super, odemo svaka doma, i dojdemo na msn, ja se prije toga dopisivala sa chobijem, to vam je njen dečko, lik je iz švedske i brije da ga ona voli, ja sam se naravno raspizdila kad mi je rekao svašta o tome kaj je ona njemuu govorila, no dobro, mii smoo se posvađale i u utorak tj danas pomirile, ajde pozdrav stari me tera sa kompa, bilo je nezaboravno, volim te


15.05.2007. u 21:00 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

06/2007 (2)
05/2007 (6)
04/2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



jedna prelijepa pjesma koju poručujem svojoj bivšoj curi



Turn The Tide Lyrics

Linkovi


ja sam: nitko i ništa, misli su mi sjebane, ruke razrezane, srce mi krvari, negdje ostavljeno, daleko od svega, daleko od mene,



Lyrics Take My Hand Lyrics

Moja abeceda


A-Anita moja frendica
B-buraz moj mali
C-cure
D-društvo
E-hm, nasta znaš kaj sam htjela napisat
F-fast
G-glupost
H-house
I-imagination
J-jasmin(miris)
K-kravica(mala plišana)
L-ljubav
M-mistery, mrak
N-Nasta
O-oproštaj
P-prokletstvo
R-rane, ruže
S-slom,smrt
T-tehno, trance, ti
U-umiranje
V-vrat, moj
Z-zmija